AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Kan man bli lærer på VGS i programfag (helsesekretær vg2 helsesekretær og vg3 helsesekretær) uten full utdannelse som lærer på VGS nivå ellers? (Voksenopplæringen, dersom det endrer noe) Er helsesekretær selv. Anonymkode: 2fe0d...5d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden *VG2 helseservice! Beklager 😊 ts Anonymkode: 2fe0d...5d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaia Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Hvis du har fagbrev i et yrke, kan du ta PPU-Y (yrkesfag) og bli lærer på vgs. Du vil ikke få all verden til lønn da, siden du ikke blir adjunkt, men lærer med 1 år pedagogikk. Usikker på hvilken stillingskode du blir plassert i, for å være ærlig. Skal se om jeg finner noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaia Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Her er info om studiet. Jeg finner dessverre ikke noe om lønn, siden vgs. lærere er tilsatt gjennom fylket. https://www.ntnu.no/studier/fppuy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Gaia skrev (2 minutter siden): Her er info om studiet. Jeg finner dessverre ikke noe om lønn, siden vgs. lærere er tilsatt gjennom fylket. https://www.ntnu.no/studier/fppuy Tusen takk for hjelpen! ts Anonymkode: 2fe0d...5d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaia Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Har sjekket litt mer nå. Tror man vil komme inn under nivå 3 her; altså Stillinger med krav om fagbrev og 1-årig fagskoleutdanning. Ikke noe under i alle fall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå