Gå til innhold

Hvor vanlig er det å date flere samtidig?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det så vanlig som man får inntrykk av? 

Anonymkode: f1f52...51e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du må definere «date». Hva legger du i å date? Er det første møtet over en kopp for å bli kjent å date? Dater man når man er kjærester? Jeg er overbevist om at folk her på KG (og andre steder) bruker ordet veldig forskjellig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror dessverre det er veldig vanlig. På Tinder merker jeg meg ofte at når jeg en mann er det typisk at han plutselig legger til nye profilbilder eller er veldig aktiv på Tinder. Får inntrykk av at mange skriver med flere samtidig og så har de behov for å møte "utvalget" sitt for å kunne avgjøre hvem de vil satse på og ikke. For min del falmer interessen hvis jeg ikke er interessant nok etter å ha møttes et par ganger. Orker ikke å gå i usikkerhet og konkurrere mot hele verden. Jeg skriver med en om gangen og matcher eller møter ikke nye om jeg har møtt noen jeg liker. Er så lei Tinder så nå har jeg logget av for en stund.

Anonymkode: 0fe66...d11

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

jeg tror heller folk må lære seg forskjellen på å date eller å ligge rundt

Om en person er intr i en annen person, så burde man ikke ha LYST til å date andre. 

Når man dater noen så burde man være intr i å finne ut om det kan ende opp i et forhold. Det finner man ikke ut av hvis man skal treffe flere andre «kandidater» og soser bort masse tid og energi ift dem. Alt blir bare fjas da. 

Anonymkode: edfa6...1a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...