AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Tror eksen min har prøvd å hacke facebooken min pg forstår virkelig ikke hans intesjoner på å se hva jeg skriver eller snakker med? Han brukte vold, makt, sjefet over meg. Ikke var jeg noen andres enn han. Jeg gjorde det slutt å stakk av, vi flyttet sammen for kun økonomiens skyld bla bla. Plutselig er han som er den som er lei, men jeg gjorde det slutt, IKKE han! Han fikk ny dame og er nå forlovet etter 1 år. Han har blokkert meg på sosiale medier. Hva skal være hans intesjoner? Jeg tror uansett han er over meg, hvorfor skal han prøve å hacke meg? Finne meldinger fra han? Kanskje han tror hatemeldingene fra han ikke forsvinner av block? Er overhodet ikke intressert i å ødelegge livet hans, eller noe som helst, jeg er kjempe glad han har kommet seg videre og håper han får barn med nåværende kjæreste. Bare han kan eposten min på facebook. Noen prøvde å hacke både epost og facebook så det ble blokkert av for mange forsøk… Anonymkode: 81a3e...224 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Del Skrevet 1 time siden Han vil bare ha kontroll over deg. Kontroll over dine følelser, reaksjoner, tanker. Det er ikke vedvarende kjærlighet. Kun vedvarende kontrollbehov. Anonymkode: 8395f...5f5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smurfebuss Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden Han ønsker kontroll. Det beste for deg er å holde deg langt unna. Også bytter du passord og slår på tofaktorautentisering. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Han vil bare ha kontroll over deg. Kontroll over dine følelser, reaksjoner, tanker. Det er ikke vedvarende kjærlighet. Kun vedvarende kontrollbehov. Anonymkode: 8395f...5f5 Han er forlovet med et annet menneske, hvorfor skal han ønske å ha kontroll på meg fremdeles når han har kommet seg videre? Anonymkode: 81a3e...224 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden smurfebuss skrev (7 minutter siden): Han ønsker kontroll. Det beste for deg er å holde deg langt unna. Også bytter du passord og slår på tofaktorautentisering. Han kommer ikke inn på noe men fikk varsling. Anonymkode: 81a3e...224 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han er forlovet med et annet menneske, hvorfor skal han ønske å ha kontroll på meg fremdeles når han har kommet seg videre? Anonymkode: 81a3e...224 Anbefaler deg å tenke litt mindre på han og litt mer på deg selv, vær glad du er ferdig med han, skift passord og aktiver tofaktor autentisering. Anonymkode: 6ddc7...d99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han kommer ikke inn på noe men fikk varsling. Anonymkode: 81a3e...224 Så hva er problemet? Du vil at VI skal svare på HVORFOR? 🤦♀️🙄 det vet da bare han? Eller? 🤷♀️ Anonymkode: 056d1...91e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå