AnonymBruker Skrevet 26. februar #1 Skrevet 26. februar Tror eksen min har prøvd å hacke facebooken min pg forstår virkelig ikke hans intesjoner på å se hva jeg skriver eller snakker med? Han brukte vold, makt, sjefet over meg. Ikke var jeg noen andres enn han. Jeg gjorde det slutt å stakk av, vi flyttet sammen for kun økonomiens skyld bla bla. Plutselig er han som er den som er lei, men jeg gjorde det slutt, IKKE han! Han fikk ny dame og er nå forlovet etter 1 år. Han har blokkert meg på sosiale medier. Hva skal være hans intesjoner? Jeg tror uansett han er over meg, hvorfor skal han prøve å hacke meg? Finne meldinger fra han? Kanskje han tror hatemeldingene fra han ikke forsvinner av block? Er overhodet ikke intressert i å ødelegge livet hans, eller noe som helst, jeg er kjempe glad han har kommet seg videre og håper han får barn med nåværende kjæreste. Bare han kan eposten min på facebook. Noen prøvde å hacke både epost og facebook så det ble blokkert av for mange forsøk… Anonymkode: 81a3e...224
AnonymBruker Skrevet 26. februar #2 Skrevet 26. februar Han vil bare ha kontroll over deg. Kontroll over dine følelser, reaksjoner, tanker. Det er ikke vedvarende kjærlighet. Kun vedvarende kontrollbehov. Anonymkode: 8395f...5f5 8
smurfebuss Skrevet 26. februar #3 Skrevet 26. februar Han ønsker kontroll. Det beste for deg er å holde deg langt unna. Også bytter du passord og slår på tofaktorautentisering. 5 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar #4 Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Han vil bare ha kontroll over deg. Kontroll over dine følelser, reaksjoner, tanker. Det er ikke vedvarende kjærlighet. Kun vedvarende kontrollbehov. Anonymkode: 8395f...5f5 Han er forlovet med et annet menneske, hvorfor skal han ønske å ha kontroll på meg fremdeles når han har kommet seg videre? Anonymkode: 81a3e...224
AnonymBruker Skrevet 27. februar #5 Skrevet 27. februar smurfebuss skrev (7 minutter siden): Han ønsker kontroll. Det beste for deg er å holde deg langt unna. Også bytter du passord og slår på tofaktorautentisering. Han kommer ikke inn på noe men fikk varsling. Anonymkode: 81a3e...224
AnonymBruker Skrevet 27. februar #6 Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han er forlovet med et annet menneske, hvorfor skal han ønske å ha kontroll på meg fremdeles når han har kommet seg videre? Anonymkode: 81a3e...224 Anbefaler deg å tenke litt mindre på han og litt mer på deg selv, vær glad du er ferdig med han, skift passord og aktiver tofaktor autentisering. Anonymkode: 6ddc7...d99 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar #7 Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han kommer ikke inn på noe men fikk varsling. Anonymkode: 81a3e...224 Så hva er problemet? Du vil at VI skal svare på HVORFOR? 🤦♀️🙄 det vet da bare han? Eller? 🤷♀️ Anonymkode: 056d1...91e 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar #8 Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Han er forlovet med et annet menneske, hvorfor skal han ønske å ha kontroll på meg fremdeles når han har kommet seg videre? Anonymkode: 81a3e...224 Noen mennesker klarer ikke helt å gi slipp på tidligere mennesker. De er besatt av noe, kontroll, hevn, sjalusi... Jonas-saken er et fryktelig eksempel på det. Anonymkode: de0e2...799 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar #9 Skrevet 27. februar Hvordan hacker man seg in på andre sin Facebook? Har du ikke byttet passord? Hvis det er tilfelle, bytt det. Tar kun 5 minutter max. Sikker du ikke lager en historie i ditt eget hode? Eller er dette kanskje noe dere kvinner gjør, manipulerer dere selv til tro at eksene deres har dere på hjernen men sannheten er at det er dere som ikke klarer å gi slipp på de mentalt? Anonymkode: 53757...92d
AnonymBruker Skrevet 27. februar #10 Skrevet 27. februar Jeg har også opplevd flere ganger at noen har forsøkt å komme inn på Facebook og e post de siste mnd. Mistenker også eks som det ble slutt med i høst, men har sikret kontoene slik jeg skal, og har et "uleselig" passord. Anonymkode: 13802...e2f
AnonymBruker Skrevet 27. februar #11 Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen mennesker klarer ikke helt å gi slipp på tidligere mennesker. De er besatt av noe, kontroll, hevn, sjalusi... Jonas-saken er et fryktelig eksempel på det. Anonymkode: de0e2...799 Men han er forlovet!! Det med jonas saken var pga sjalusi? Anonymkode: 81a3e...224
AnonymBruker Skrevet 27. februar #12 Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Så hva er problemet? Du vil at VI skal svare på HVORFOR? 🤦♀️🙄 det vet da bare han? Eller? 🤷♀️ Anonymkode: 056d1...91e Fordi det er ikke normalt. Og skummelt Anonymkode: 81a3e...224
AnonymBruker Skrevet 27. februar #13 Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan hacker man seg in på andre sin Facebook? Har du ikke byttet passord? Hvis det er tilfelle, bytt det. Tar kun 5 minutter max. Sikker du ikke lager en historie i ditt eget hode? Eller er dette kanskje noe dere kvinner gjør, manipulerer dere selv til tro at eksene deres har dere på hjernen men sannheten er at det er dere som ikke klarer å gi slipp på de mentalt? Anonymkode: 53757...92d Jo men han kan jo eposten min osv Anonymkode: 81a3e...224
Million Skrevet 27. februar #14 Skrevet 27. februar Det kan være hvem som helst som har prøvd å hacke deg. Det er stor etterspørsel etter Facebook-kontoer å spre dritt som svindelforsøk, virus og falsk reklame med blant hackere og profesjonelle svindlere. Altså ikke bare ekser som prøver på sånt.
Snublefot62 Skrevet 27. februar #15 Skrevet 27. februar Det første du gjør er å bytte passord. Det trenger ikke være eksen din men det virker som om noen har passordet ditt, eller prøver å gjette seg frem til det. 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar #16 Skrevet 27. februar Snublefot62 skrev (34 minutter siden): Det første du gjør er å bytte passord. Det trenger ikke være eksen din men det virker som om noen har passordet ditt, eller prøver å gjette seg frem til det. Ingen kunne gjettet den eposten utenom han. Ingen har passordet. Anonymkode: 81a3e...224 1
Sander33 Skrevet 27. februar #17 Skrevet 27. februar Penger eller kontroll. Det verden går ut på stort sett😆 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar #18 Skrevet 27. februar Uansett om det er eksen din eller noen andre som prøver seg: bytt passord både på Facebook og epost. Anonymkode: 77cb1...010
AnonymBruker Skrevet 27. februar #19 Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (16 timer siden): Han brukte vold, makt, sjefet over meg. Ikke var jeg noen andres enn han. AnonymBruker skrev (16 timer siden): Er overhodet ikke intressert i å ødelegge livet hans, eller noe som helst, jeg er kjempe glad han har kommet seg videre og håper han får barn med nåværende kjæreste. Hvorfor ønsker du at din voldelige eks skal ha barn? Er det ikke ille nok at en stakkars dame har overtatt han? Min største sorg i livet er at min voldelige eks har fått barn. Det er så fortvilende. Han ødelegger det barnets liv. 😥 Anonymkode: c165f...3a3 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar #20 Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har også opplevd flere ganger at noen har forsøkt å komme inn på Facebook og e post de siste mnd. Mistenker også eks som det ble slutt med i høst, men har sikret kontoene slik jeg skal, og har et "uleselig" passord. Anonymkode: 13802...e2f Hva er et uleselig passord? Anonymkode: c165f...3a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå