Gå til innhold

Lurer på om han møtte en annen isteden for meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dater en, og han sa han skulle besøke meg, ut av det blå, jeg svarte bare vil du det i dag? Og så får jeg svar etterpå at han har reist hjem og er sliten og lurte på om vi kunne ta en annen dag, hmm kan det være pga han fisket opp en annen dame? Siden scooren hans gikk opp på snap så tenkte jeg han snakket med tre forskjellige damer.

Anonymkode: bd07f...5da

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt men kan også hende han var sliten etter en hektisk dag på jobb og faktisk bare ville hjem og slappe av. Tror du vet det bedre enn oss, hvordan er han som person da? Hvor lenge har dere datet? Veldig frempå eller sjenert, har han gitt noe uttrykk for at han ikke er ute etter noe seriøst? Og den snapen kan bare være kompiser også, vil vel ikke tro han sitter og snapper med andre damer om han er hos en dame.

Anonymkode: a6506...02d

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg dater en, og han sa han skulle besøke meg, ut av det blå, jeg svarte bare vil du det i dag? Og så får jeg svar etterpå at han har reist hjem og er sliten og lurte på om vi kunne ta en annen dag, hmm kan det være pga han fisket opp en annen dame? Siden scooren hans gikk opp på snap så tenkte jeg han snakket med tre forskjellige damer.

Jeg forstår ut fra det du skriver at dette plager deg. Men vi her på KG kjenner verken deg eller han og kan bare gjette hva som skjedde. Har du noen grunn til å tro han snakket med damer bare siden snspscore går opp?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Absolutt men kan også hende han var sliten etter en hektisk dag på jobb og faktisk bare ville hjem og slappe av. Tror du vet det bedre enn oss, hvordan er han som person da? Hvor lenge har dere datet? Veldig frempå eller sjenert, har han gitt noe uttrykk for at han ikke er ute etter noe seriøst? Og den snapen kan bare være kompiser også, vil vel ikke tro han sitter og snapper med andre damer om han er hos en dame.

Anonymkode: a6506...02d

Det du sier er så sant. Han er ikke beskjeden, men han er forsiktig. Og han gir inntrykk for noe seriøst egentlig. Har bare fått med meg at han danser noen ganger med jenter ute men det betyr jo ikke han har sex med de egentlig.

AnonymBruker
Skrevet
Te- Presten skrev (1 time siden):

Jeg forstår ut fra det du skriver at dette plager deg. Men vi her på KG kjenner verken deg eller han og kan bare gjette hva som skjedde. Har du noen grunn til å tro han snakket med damer bare siden snspscore går opp?

Fordi i blant så avlyser han ting, eller liksom skal se an også blir det ikke noe, han vil jo sikkert henge med kompiser også, men forsikre seg han bruker min tid så jeg ikke er med andre menn? Jeg aner ikke. Bare mistenker det litt.

AnonymBruker
Skrevet

Driver folk å følger med på andre sin snapscore??

Anonymkode: 5cf1b...346

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Driver folk å følger med på andre sin snapscore??

Anonymkode: 5cf1b...346

Mange. Pga om mam blir ghostet osv. 😂

AnonymBruker
Skrevet

Eneste gyldige grunnen til at jeg og kjæresten avlyste avtaler var når det var noe med barna.

Utover det var vi like dedikert til hverandre mht å møtes.

Innimellom visste jeg at han var ekstremt sliten og avlyste på hans vegne så han kunne dra hjem og sove.

Vi leser hverandre ekstremt godt og vet hva den andre trenger, ofte før vi vet det selv da.

Men å stadig foreslå å møtes for å så avlyste hadde vært dealbreaker for meg.

Anonymkode: 0870e...1a7

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Fordi i blant så avlyser han ting, eller liksom skal se an også blir det ikke noe, han vil jo sikkert henge med kompiser også, men forsikre seg han bruker min tid så jeg ikke er med andre menn? Jeg aner ikke. Bare mistenker det litt.

Hvis du tror han gjør dette for å kontrollere deg så pass på! Gjør han det så løp,  han kan bli farlig og ekstremt vanskelig å bli kvitt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Tror ikke det har så mye med kontroll og gjøre, mer det at du ikke er en prioritet, og grei å ha i bakhånd.

Anonymkode: a2590...a82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...