AnonymBruker Skrevet 26. februar #1 Del Skrevet 26. februar Etter å ha gått med ammebh i flere år i strekk, så kunne jeg gjerne tenkt meg å spicet opp undertøysskuffen. Har funnet noen basic svarte, men hvor kan man handle undertøy man kan føle seg digg i? Gjerne i andre farger enn svart og hvit.. Er lite utvalg i nærbutikkene, og det er mye rart på nett. Jeg bruker 90D i overdel, så er mye fint som ikke går opp til min størrelse også.. Anonymkode: 38f8b...dc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stina234 Skrevet 27. februar #2 Del Skrevet 27. februar Jeg bruker Triumph og Change sine nettbutikker. De har stort sett god kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #3 Del Skrevet 27. februar Spanderte på meg et undertøysett fra triumph til bryllupet mitt for 13 år siden, ikke gått med det siden da jeg ikke syns det var bra eller følte meg fin. Har sverget til Cubus både før og etter både på komfort og pris. Og mtp på farge så er jeg sikkert den kjedelige, men kjører alltid sort eller hvitt😂 Anonymkode: 61a61...79f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #4 Del Skrevet 28. februar Trumph (best) og Lindex. Change synes jeg er dårlig kvalitet - kanskje bare jeg som har vært uheldig med produktet. Anonymkode: 38f02...e84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #5 Del Skrevet 28. februar Hunkmoller og victorias secret har mye flott undertøy man kan føle seg digg i. Anonymkode: 728c6...583 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaffekoppQueen Skrevet 28. februar #6 Del Skrevet 28. februar Hunkemöller handler jeg som regel på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #7 Del Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (På 26.2.2025 den 22.54): Etter å ha gått med ammebh i flere år i strekk, så kunne jeg gjerne tenkt meg å spicet opp undertøysskuffen. Har funnet noen basic svarte, men hvor kan man handle undertøy man kan føle seg digg i? Gjerne i andre farger enn svart og hvit.. Er lite utvalg i nærbutikkene, og det er mye rart på nett. Jeg bruker 90D i overdel, så er mye fint som ikke går opp til min størrelse også.. Anonymkode: 38f8b...dc1 Ingen butikker har mer utvalg enn Timarco.no Anonymkode: ac4d0...8b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #8 Del Skrevet 15 timer siden Jeg kjøpte 2 bh jenta i change butikken målte meg til å være, 900 kr pr stk, og jeg holder på å bli kvælt.. 🤧 er så trang.. jeg sa det med en gang i garderobe, men hun påsto at den vil vide seg ut så fort! Anonymkode: 14538...af5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #9 Del Skrevet 13 timer siden Hvorfor så fint og vakkert? Undertøyet er noe ingen ser, bare det passer og er behagelig blåser jeg i hvordan det ser ut. Anonymkode: ff938...f4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMK Skrevet 13 timer siden #10 Del Skrevet 13 timer siden Ingen steder. Jeg kjøper kun bomull og fornuftig undertøy, og stooooore truser som går helt opp til navlen. Jeg elsker det. Skal aldri ha en blonde eller string i råvarer igjen noensinne. Komfort over alt!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå