AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Jeg er med i en gruppe på Facebook, men jeg får bare se et fåtall av kommentarene på innleggene der. På et av innleggene står det at det har 25 kommentarer, men jeg får ikke se noen! Hvorfor? Er det noe jeg kan gjøre for å se alle? Har det noe med gruppens innstillinger å gjøre? Det er så irriterende! Anonymkode: 79c1e...cbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Du må velge "se alle kommentarer". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Det er helt beyond irriterende, for man må velge alle kommentarer hver eneste gang. Og ofte får man ikke opp en eneste kommentar selv når man velger alle. Det er som om facebook mener det ikke finnes en eneste relevant kommentar. Det kan jo forsåvidt hende stemmer, men man får i hvert fall ikke noe interessant om man velger most relevant. Algoritmene har gått av skaftet. Anonymkode: b9aa9...e91 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå