AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Jeg er en sånn type student som drøyer arbeidskrav og eksamener til "siste liten" fordi da kjenner jeg endelig på et press. Selv om jeg har visst om en innlevering i gjerne en måned, så starter jeg dagen før. Natten før innleveringsdagen sitter jeg gjerne oppe til kl. 04:00, for å sove et par timer før jeg finpusser på oppgaven og litteraturlista frem til innlevering. Jeg har en bachelor på 8000 ord i vente til høsten og er redd for at dette smeller hardt tilbake. Hvor stor var din bachelor, hvor lang tid brukte du og hvilken karakter endte du opp med? Anonymkode: 0464f...3b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Del Skrevet 1 time siden Jeg er slik som deg, bortsett fra med bacheloroppgaven. Den skulle leveres i mai, startet på den i februar. Tror det var 14 000 ord om jeg ikke husker helt feil, er mange år siden. Fikk B. Anonymkode: 9aca1...bf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå