AnonymBruker Skrevet 26. februar #1 Del Skrevet 26. februar Hvor vanlig er det at dere menn gjør dette på en kvinne? Anonymkode: c4f7e...75f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #2 Del Skrevet 26. februar Hver gang jeg får lov? Anonymkode: 21c44...ff8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #3 Del Skrevet 26. februar Alltid. Hver gang. Anonymkode: 0921b...1f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #4 Del Skrevet 26. februar Så ofte hun vil. Jeg liker det. Anonymkode: 67469...2a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #5 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Hvor vanlig er det at dere menn gjør dette på en kvinne? Anonymkode: c4f7e...75f Kan du legge til «og vil dere at hun gjør det samme?» Vet ikke om eldet behøves en tråd til men lurer veldig mye på dette😊 Anonymkode: c3043...09f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hillbill Skrevet 26. februar #6 Del Skrevet 26. februar Hvis det er opp til meg, hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #7 Del Skrevet 26. februar alltid Anonymkode: 9296c...342 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #8 Del Skrevet 26. februar Akkurat det gir meg som kvinne ikke så mye, men elsker at han tar på brystene mine og merker at han nyter det også. Anonymkode: 550d1...692 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #9 Del Skrevet 26. februar Her er det omvendt. Jeg gjør det nærmeste hver gang vi har sex på ham, for han blir ekstatisk, mens mine brystvorter er døde seksuelt sett dessverre. Anonymkode: 2ca8b...ba0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet 26. februar #10 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvor vanlig er det at dere menn gjør dette på en kvinne? Anonymkode: c4f7e...75f Jeg tror det er veldig vanlig. Jeg har alltid gjort det under sex, unntatt med hun ene som ikke likte å bli kysset, tatt eller kost på puppene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 27. februar #11 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Her er det omvendt. Jeg gjør det nærmeste hver gang vi har sex på ham, for han blir ekstatisk, mens mine brystvorter er døde seksuelt sett dessverre. Anonymkode: 2ca8b...ba0 Så bra at det finnes kvinner som skjønner, at menn også har brystvorter👏👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #12 Del Skrevet 27. februar Alltid. Dette er en viktig del av hennes nytelse. Hun kommer ikke uten. Anonymkode: d4c3b...5ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 27. februar #13 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvor vanlig er det at dere menn gjør dette på en kvinne? Anonymkode: c4f7e...75f Jeg gjør det om dama liker og vil at jeg gjør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #14 Del Skrevet 27. februar Kjæresten min liker det, men ikke særlig opptatt av det. Hans brystvorter derimot er supersensitive så jeg elsker å leke med dem. Han blir steinhard🤭 Anonymkode: 3c800...885 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #15 Del Skrevet 27. februar Jeg elsker å bli kysset og slikket på brystvortene, det i seg selv med bitte litt stimulering får meg til å komme på et blunk. Opplever også at de fleste menn er glad i å få kysse, kose og slikke på pupper, så jeg har vell aldri ikke fått den nytelsen 😅 (vinn, vinn situasjon much) Meen jeg har fortsatt til gode å møte en mann som liker/er komfortabel med det andre veien. Har prøvd med et parr menn og det har stort sett resultert i at de ler litt, og sier de ikke liker det. Anonymkode: 38bd8...38f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #16 Del Skrevet 27. februar Aldri. Fordi jeg ikke får lov. Hun liker det absolutt ikke. Synd, for jeg skulle gjerne gitt puppene mye mer oppmerksomhet. Anonymkode: b3877...b53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 27. februar #17 Del Skrevet 27. februar Jeg blir veldig kåt av at Han gjør det ja, elsker at han både slikker og suger meg på brystvortene. Veksler mellom begge sider mens han med jevne mellomrom kliner med meg. Jeg blir ekstra tent over hans nytelse og han legger virkelig en innsats i det selv også, så det er ganske tydelig at han også liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #18 Del Skrevet 27. februar Jeg gjør det alltid. De er små og faste og jeg nyter av vortene hardner til i munnen min. Noen ganger topper jeg vortene hennes med sæden min før jeg slikker. Anonymkode: 203d4...c44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #19 Del Skrevet 27. februar Kontinuerlig. Anonymkode: 7f01a...3f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #20 Del Skrevet 27. februar Mine er svært sensitive på en ikke-god måte. Så om noen vil kosebite/klype litt, får jeg så vondt at det er fullstendig turn off. Men forsiktig suging/slikking på de, og generelt kose med puppene er jeg glad i. Jeg har ikke partner, men er vill etter mannebrystvorter selv, hihi så om jeg får lov så tar jeg virkelig for meg. mmmm 🥵 Anonymkode: 4c41f...49c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå