Gå til innhold

Apple Tv

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har iPhone, chromecast og altibox. 
Har noen ganger behov for å caste ting som ikke støttes av chromecast til tv, da kan jeg bruke AirPlay til det via appletv? 

Hva gjør jeg med altibox-boksen? Legge hele appen inn i AppleTv-boksen, eller plugge de sammen på noe måte, eller bruke egen hdmi-inngang på hver boks? 

Anonymkode: 8483a...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det beste er å bruke altibox appen på apple tv. Du kan bruke Airplay til å spille av ting fra iPhone. Du kan også bruke egen hdmi inngang på hver boks hvis du vil det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Fountaine skrev (52 minutter siden):

Det beste er å bruke altibox appen på apple tv. Du kan bruke Airplay til å spille av ting fra iPhone. Du kan også bruke egen hdmi inngang på hver boks hvis du vil det.

Takk for svar! Hva bruker man evt lagringsplass til, ser det kommer med 32 og 64GB. Laste ned innhold? Og er det dumt å kjøpe en brukt 2. eller 3. generasjon? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk for svar! Hva bruker man evt lagringsplass til, ser det kommer med 32 og 64GB. Laste ned innhold? Og er det dumt å kjøpe en brukt 2. eller 3. generasjon? 

Man bruker lagringsplass til apper og spill, nedlastet innhold (youtube offline for eksempel). Det holder med 32 gb hvis du ikke spiller veldig mye store spill. En brukt 2 eller 3 generasjon er bra det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spiller ikke spill. Hadde vært kjekt om man kunne laste ned bittorrents, men der er vel Apple litt strengere kontra Google…BitTorrent er vel ca det eneste jeg bruker pc til lengre 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Spiller ikke spill. Hadde vært kjekt om man kunne laste ned bittorrents, men der er vel Apple litt strengere kontra Google…BitTorrent er vel ca det eneste jeg bruker pc til lengre 🤪

Man kan ikke laste ned torrents på apple tv. Hvis man ikke spiller spill holder 32gb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...