AnonymBruker Skrevet 3. mars #41 Del Skrevet 3. mars Fantaserer om det "ulovlige". At samboer har sex med andre damer. Gjerne en ferietur, et hotellopphold eller liknende der jeg selv er tilstede etter en lang kveld med god mat og drikke. Se hans kåthet når han får tillatelse til å sjekke opp en annen dame og ta henne med til vårt hotellrom sammen med meg. Han er min, men det er noe med tenningen rundt det å gi han tillatelse, ja nærmest en oppfordring om å ta for seg etter mange år med kun meg. I fantasiene så er jeg bare med og observerer, jeg deltar ikke. Denne fantasien er min go-to, og jeg kommer raskt hver gang😀 Anonymkode: 97ddd...d4f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #42 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (På 26.2.2025 den 22.01): Jeg tenker på at samboeren min knuller en bestemt kvinnelig kollega på kontorpulten sin. Det begynner med at hun sitter bakoverlent på pulten med synlige bryst og han slikker henne, samtidig som en annen kvinnelig kollega suger han. Jeg kommer av å se for meg at han runker til denne fantasien og at han penetrerer henne og fyller henne ukontrollert med sperm. Anonymkode: eaa46...78e Dette fantaserer jeg om også, bortsett fra at jeg i fantasien ser for meg at han MÅ bruke kondom, ellers blir det ikke noe tenning for meg å vite at han skal inn i meg etterpå. (Deilig å tenke på at han fyller opp kondomet med sæd også da!). Anonymkode: bea4c...6a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjekkfyr Skrevet 3. mars #43 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg dytter han naken ned på senga, setter meg like naken over han. Lar han få se på hele meg, ser at han er lysten og kåt i blikket. Jeg kysser han på munnen, før jeg kysser meg videre nedover. Jeg kysser han overalt, men unngår med vilje å kysse han der han aller helst vil, den nikker litt opp mot munnen min. Jeg ser med lystent blikk opp på han, øynene hans er mørke og kåtskapen nærmest lyser mot meg. Jeg smiler uskyldig før jeg fortsetter å kysse han, på innsiden av lårene, på begge sider, gjentatte ganger. Men så blir lysten min for vanskelig å stagge. Med en øm og forsiktig hånd legger jeg hånden rundt penisen hans, jeg trekker forhuden hans helt tilbake, så begynner jeg å slikke og suge han. Han stønner og vrir litt på seg. Jeg greier ikke å holde tilbake et mmmmm da jeg kjenner han i munnen. Det rykker til i han, som om det allerede nærmer seg. Jeg slikker og suger, nyter han. Jeg kjenner selv at jeg er plaskvåt der nede, jeg er glovarm og føler meg helt rød i kinnene. Jeg stønner mykt. Plutselig tar han tak i meg og før jeg vet ordet av det er det jeg som ligger på ryggen. Jeg sprer beina mine villig. - Nå er det min tur, Kjære. Uten å si noe mer trenger han inn i meg med en kåtskap og ømhet som tar pusten fra meg. Det kjennes ut som om han fyller hele meg, jeg er helt og holdent hans, med hele meg, og han er min. Han tar meg med deilige og bestemte støt, jeg strammer og slipper rundt han, vet at han nærmer seg. Han vet nøyaktig hva jeg liker. Han ser som hypnotisert ned på meg mens brystene mine duver tunge og runde i takt med jukkene hans. Jeg stønner ukontrollert selv nå, greier snart ikke å holde tilbake. Han jager ut og inn noen ganger til, før han tømmer seg i meg med et stønn. Jeg kommer rett etterpå, og jeg nærmest eksploderer under han. Jeg rister og skjelver, kjenner kroppen min blir helt avslappet, glovarm og myk. Han faller tungt og lykkelig ned over meg. Jeg nyter alltid å kjenne tyngden av han etterpå, nyter å kjenne at det er kroppen min han vil ha, nyter å kjenne at han tar kommandoen over meg. Han overøser meg med kyss i hele ansiktet, hvisker at han elsker meg, og at han elsker hver eneste del av den deilige kvinnekroppen min. Anonymkode: b71f9...0ea 🫠 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #44 Del Skrevet 3. mars Jeg fantaserer om mange menn samtidig. Jeg ligger på rygg oppå en mann som har pikken sin i rumpa, en mann over meg, meg pikken i musa, samtidig som har kjæler med begge brystene mine. Så har jeg to menn på hver side, som jeg runker + at jeg har en kuk i munnen. Alle "hullene" mine er fylt opp samtidig som jeg har en kuk i munnen og en kuk i hver hånd. Mannen min må pent sitte på en stol i en krok av rommet å se at jeg holder på med 5 menn. Hilsen skitten tøs. Anonymkode: 9e9d1...de8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #45 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg fantaserer om mange menn samtidig. Jeg ligger på rygg oppå en mann som har pikken sin i rumpa, en mann over meg, meg pikken i musa, samtidig som har kjæler med begge brystene mine. Så har jeg to menn på hver side, som jeg runker + at jeg har en kuk i munnen. Alle "hullene" mine er fylt opp samtidig som jeg har en kuk i munnen og en kuk i hver hånd. Mannen min må pent sitte på en stol i en krok av rommet å se at jeg holder på med 5 menn. Hilsen skitten tøs. Anonymkode: 9e9d1...de8 Deilig 😍 Anonymkode: 87fdf...13b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå