AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Tenker litt på hvilke hårprodukter dere anbefaler (kur, serum, leave in osv). Har tenkt litt på å bestille den «rosa» serien til Aveda, da jeg har hørt mye bra om det. har tidligere brukt «botanical repair» fra samme merke som leave in-balsam/varmebeskyttende. Men tror den rosa er mer egnet for å gi fukt. vi mer krøller har jo tørt hår, og jeg glatter det ut mesteparten av tiden. Det hjelper ikke mye på😬 har brukt hårkur fra Moroccan oil tidligere, men vet ikke om det var helt den jeg hadde best effekt av. tar alt av tips! Jeg har ikke-nordisk hår. ekstra spørsmål: har det noe for seg å dra til frisør for en «dyp-kur» av noe slag? Hvis det går. Eller blir det bare en kortvarig løsning? Anonymkode: c4a17...e60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pluton Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Jeg har tykt og krøllete hår, og jeg er veldig fornøyd med Kerastase Curl Manifesto-serien (bruker hårkuren og leave in-kremen). Synes disse produktene gir godt med fuktighet til mitt hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå