AnonymBruker Skrevet 26. februar #1 Skrevet 26. februar Tenker litt på hvilke hårprodukter dere anbefaler (kur, serum, leave in osv). Har tenkt litt på å bestille den «rosa» serien til Aveda, da jeg har hørt mye bra om det. har tidligere brukt «botanical repair» fra samme merke som leave in-balsam/varmebeskyttende. Men tror den rosa er mer egnet for å gi fukt. vi mer krøller har jo tørt hår, og jeg glatter det ut mesteparten av tiden. Det hjelper ikke mye på😬 har brukt hårkur fra Moroccan oil tidligere, men vet ikke om det var helt den jeg hadde best effekt av. tar alt av tips! Jeg har ikke-nordisk hår. ekstra spørsmål: har det noe for seg å dra til frisør for en «dyp-kur» av noe slag? Hvis det går. Eller blir det bare en kortvarig løsning? Anonymkode: c4a17...e60
pluton Skrevet 27. februar #2 Skrevet 27. februar Jeg har tykt og krøllete hår, og jeg er veldig fornøyd med Kerastase Curl Manifesto-serien (bruker hårkuren og leave in-kremen). Synes disse produktene gir godt med fuktighet til mitt hår. 1
Vinga Skrevet 3. mars #3 Skrevet 3. mars Pensjonert frisør med tykt krøllete (nordisk) hår her: Velg shampo som gir fuktighet. Gjerne de som er beregnet til krøller eller slitt/behandlet hår. Se etter stikkord som curl, for damaged hair, repair, smoothen osv. Kun ha shampo i hodebunnen. Ikke shamponer og styr masse med lengdene. Prøv 60 sekunders hårkuren fra Goldwell. Perfekt for deg som trenger fuktighet fort. Og perfekt for de som egentlig ikke gidder å kure. 60 sekunder holder virkelig. Jeg har prøvd nesten alle og er mest fornøyd med just smooth. Men rich repair, sun reflects og blonds er også fin. Alltid balsam etter kur! Dont be lazy! Klem forsiktig ut vann fra håret med en hånduk. Ikke gniss og styr med håret! Vær forsiktig. Ha i leave in creme. Velg en for tørt eller krøllete hår. Se etter ord som smooth osv her også. Jeg blander leave in med olje og synes det er optimalt. Fordeler i håret, først på oversiden og så fra undersiden (ned med hodet) så det blir fordelt i hele håret. Lufttørk.
Sigrid<3 Skrevet 5. mars #4 Skrevet 5. mars Frisøren min sa at man burde bruke hårolje både morgen og kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå