rundtfingern Skrevet onsdag kl 19:32 #1 Del Skrevet onsdag kl 19:32 (endret) Samboer er på jobb og jeg hentet pakker i sted. Jeg visste pakken var fra Amazon, men det jeg får utlevert på butikken er altså en i gråpapir, med sendingskode på. Altså de du hiver i postkassen før 23 om kvelden. Jeg vet Amazon sender med boblekonvolutter og så nærmere på pakken. Det er klistret tre fraktetiketter på. To med min samboers navn… og en helt nederst med en fremmed navn, fra en fremmed dame, som er en fremmed adresse🙄 Jeg har sendt melding til opprinnelig eier av pakken (han som skulle få den) og heldigvis bor vi ikke langt unna hverandre (typ ulike kommuner, men klarer å møtes). Men hvor pokker er samboers pakke da?🙃 Dette er ikke første gang de driter seg ut med meg. Da måtte jeg også fikse selv, fordi kundeservice var totalt ubrukelige. Bokstavelig talt «you had one job!» Andre som nå bare hater helt hjem og vil boikotte? Endret onsdag kl 19:33 av rundtfingern 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:55 #2 Del Skrevet onsdag kl 20:55 Nekter konsekvent alt av pakker som har med helthjem å gjøre. Både sende og motta. Lar heller være å kjøpe. Anonymkode: 2c66f...d1a 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rundtfingern Skrevet 11 timer siden Forfatter #3 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (23 timer siden): Nekter konsekvent alt av pakker som har med helthjem å gjøre. Både sende og motta. Lar heller være å kjøpe. Anonymkode: 2c66f...d1a Og det skal vi også fremover! Har levert pakken i dag og kom hjem nå. VET DU HVA SOM HANG PÅ POSTKASSEN? Den jævla pakken. Nå har Amazon sendt nytt, samboer har vært sint på helt hjem og jeg måtte organisere en overlevering med et fremmed menneske. Så forbanna mye styr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (På 26.2.2025 den 21.55): Nekter konsekvent alt av pakker som har med helthjem å gjøre. Både sende og motta. Lar heller være å kjøpe. Anonymkode: 2c66f...d1a Jeg gjør motsatt og bestiller helst fra firma som bruker Helthjem. De leverer kjapt og det er veldig praktisk å få pakkene levert utenfor entredøren, istedet for å gå til post i butikk. Har aldri hatt noen problemer med leveringene. Anonymkode: 2ff59...b11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Del Skrevet 10 timer siden Bor i et boligkompleks, og da fungerer overhodet ikke Helt Hjem. "Helt hjem" er for meg det samme som å dra rundt til utleveringssteder/Post i butikk for å få tak i pakken. Selger jeg noe på Finn, så ordner jeg alt selv, ellers tror jeg det bare ville blitt tull og rot. Anonymkode: de312...4c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Del Skrevet 9 timer siden Jeg sender aldri noe med «nesten helt hjem», for de henter og leverer ikke pakker her jeg bor. Posten derimot, henter pakker fra postkassa hvis man ønsker det. Dersom jeg skal motta noe som er sendt med «nesten helt hjem», så må jeg uansett hente pakken på princess, som er både lengre unna og har kortere åpningstid enn coop extra som har posten- og postnordpakkene. Anonymkode: 9ba4f...39c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå