Gå til innhold

Frustrasjon over partners runking

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om du tenker at det er galt på ferde fordi han ikke vil ha sex med deg på fire dager, bør du ikke snakke med ham om det, og heller drite i om han tar seg en runk nå og da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Snok1 skrev (1 time siden):

Da kan du jo bare onanere. Problemet løst.

Problemet er ikke løst. Jeg ønsker sex med min mann.

Ts

Anonymkode: ac64e...ed4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Problemet er ikke løst. Jeg ønsker sex med min mann.

Ts

Jeg er ts

Anonymkode: 01d25...aa6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er ts

Beklager, feil tråd 😬

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Vi har ikke hatt sex siden lørdag. Han har hatt tilbud om blowjobs hver kveld, takker nei. Så jobbet jeg seint én stakkarslig kveld og han har runket. 

Tolker dette som at han ikke har lyst på meg. Og blir oppriktig irritert og skuffet.

Usexy greie, og jeg mister lysten på å ta initiativ og egentlig lysten på han.

Har ikke tenkt å nevne noe ovenfor han om det og tar heller ut gørra her. Jeg får lyst til å bli skikkelig barnslig og avvise han tilbake. Vet selvfølgelig at det ikke er en farbar vei i et godt forhold. Så det får jeg holde meg for god til. 

Alenetid med onani er superviktig.. både for kvinner og menn..
Og de som ikke er enige idet, er bare et troll som bløffer på forum😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Bamseklemmer skrev (2 timer siden):

Alenetid med onani er superviktig.. både for kvinner og menn..
Og de som ikke er enige idet, er bare et troll som bløffer på forum😅

Runking er sikkert topp, helt til det blir valgt foran partner.

Ts

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Vi har ikke hatt sex siden lørdag. Han har hatt tilbud om blowjobs hver kveld, takker nei. Så jobbet jeg seint én stakkarslig kveld og han har runket. 

Tolker dette som at han ikke har lyst på meg. Og blir oppriktig irritert og skuffet.

Har ikke tenkt å nevne noe ovenfor han om det og tar heller ut gørra her. Jeg får lyst til å bli skikkelig barnslig og avvise han tilbake. Vet selvfølgelig at det ikke er en farbar vei i et godt forhold. Så det får jeg holde meg for god til. 

Kommer helt an på situasjonen. Noen ganger er det ikke at det at man ikke har lyst på sex, men at det selvfølgelig krever dusjing og intimvask. Noen ganger er jeg slik selv, vil bare sove, og utsetter dusjing til neste morgen.

Anonymkode: 76189...4ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MacadamiaNut skrev (6 timer siden):

Ganske teit av han å konsekvent avvise deg også bare tilfeeeldigvis fikk han lyst når du var på jobb..🙄

Skjønner deg godt jeg.

Min erfaring er at menn later som de har ofte lyst på sex, men jeg har ikke til dags dato møtt en mann som klarer å leve opp til mine behov. (Jeg klarer meg forøvrig helt fint med 2-3 ganger i uka. Kommer selvfølgelig an på mange faktorer også.)

Også sprekker glansbildet, de smugrunker og lurer på hvorfor vi føler oss uattraktive 🫠 

Tror ikke du skal ta det personlig. Menn er late og de velger som regel den enkleste, mest low-maintenance løsningen; å runke. Men de færreste vil innrømme det.

Det du skriver her har mye for seg. Jeg er i femtiårene og dama og jeg har daglig sex. Ikke alle dager, men av og til 2 ganger pr dag. Hadde dama i stedet begynt å onanere, med eller uten batteridrevet hjelp, så hadde jeg hatt problemer med å ikke tolke det negativt. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hjelp😅. Hadde følt meg fullstendig kvelt om jeg var gubben din.

Du må roe deg ned.

Anonymkode: 03bf6...0fd

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Største problemet her er ikke runkingen, men at han faktisk er en tosk. Som takker nei til blowjobs hver dag. Ingen fornuftig mann som gjør det. 

Anonymkode: 67312...2ba

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det jeg lurer på er hvordan du vet at han runket? Opplyser han deg om det?

Når det er sagt så forstår jeg frustrasjonen. Onani er sunt og flott, men ikke istedet for sex med partner. Hvis det er "i tilleg til" sex med partner så er det selvsagt ikke noe problem.

Jeg hadde også blitt snurt hvis mannen min valgte runking istedet for sex med meg. Jeg onanerer mye, men oftest uten å komme, fordi jeg heller vil ha sex med partneren min. Om jeg kommer, så tar det noe tid før jeg har lyst på sex igjen. Det er sånn JEG er skrudd sammen. Jeg kan ikke onanere i dusjen på formiddagen, og så være klar til sex med mannen min på ettermiddagen, men dersom jeg hadde vært det så hadde jeg lett onanert til orgasme mye oftere. ;)

Anonymkode: ca7e6...aa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det jeg lurer på er hvordan du vet at han runket? Opplyser han deg om det?

Når det er sagt så forstår jeg frustrasjonen. Onani er sunt og flott, men ikke istedet for sex med partner. Hvis det er "i tilleg til" sex med partner så er det selvsagt ikke noe problem.

Jeg hadde også blitt snurt hvis mannen min valgte runking istedet for sex med meg. Jeg onanerer mye, men oftest uten å komme, fordi jeg heller vil ha sex med partneren min. Om jeg kommer, så tar det noe tid før jeg har lyst på sex igjen. Det er sånn JEG er skrudd sammen. Jeg kan ikke onanere i dusjen på formiddagen, og så være klar til sex med mannen min på ettermiddagen, men dersom jeg hadde vært det så hadde jeg lett onanert til orgasme mye oftere. ;)

Anonymkode: ca7e6...aa3

Vi har ting lett tilgjengelig ved sengen for å tørke/vaske oss (siden vi som regel har daglig sex), de hiver vi selvfølgelig til vask. Jeg plukket med meg for å sette på en 60 maskin og hans var full i sperm, tilsvarende en stor utløsning, eller to ganger. 

Kjente hjertet mitt sank når det gikk opp for meg at ikke bare hadde jeg blitt avvist av han flere dager på rad, men at det faktisk var fordi han ikke ville at jeg skulle suge han. En runk var mer fristende tydeligvis. 

Han fungerer som deg, har han hatt utløsning er han ferdig for en god stund. Vi kan ha sex på morgen og kveld viss det er ferie eller helg. 

Vi har ikke opplysningsplikt til hverandre om vi onanerer, men jeg liker gjerne å sende han en liten teaser om at jeg gleder meg til at han joiner meg, eller slikt. Det har han også brukt å gjort. Vi sover borte fra hverandre med jevne mellomrom pga jobb. Men ingen rapporteringsplikt eller slikt. Han sier at hvis han runker så er det for å få sove.

Jeg har ingen problemer med verken onani eller hvis han plutselig ønsker sexfri (han blir ikke tvinget til sex), men jeg blir lei meg av at mannen min tydeligvis er kåt, bare ikke på meg.

Ts

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Jeg har ingen problemer med verken onani eller hvis han plutselig ønsker sexfri (han blir ikke tvinget til sex), men jeg blir lei meg av at mannen min tydeligvis er kåt, bare ikke på meg.

Ts

Jeg har ofte lyst på en kjapp runk, men ikke lyst på sex. 
Jeg har ofte lyst på sex, men ikke på en runk.

Ikke veldig uvanlig.

Må være helt ærlig på at en partner med din seksualfunksjon/syn på sex og onani, hadde kvalt det meste av min lyst og glede av sex.

Anonymkode: 03bf6...0fd

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Det var tilbud om blowjob, to kvelder på rad, ikke sex. Han sa "nei, det er ikke nødvendig". 

Har ikke tenkt å nedverdige meg til å ta det opp med han. Fortsetter det og eventuelt utarter seg til et mønster gjør jeg det bare slutt. Da passer vi ikke sammen seksuelt. Det finnes menn der ute som vil ha sex med sin kjære daglig. Sikker på at noen av de kan være flotte partnere på andre områder også i tillegg til det seksuelle. 

Ts

Høres på en måte ut som at du gjør han en tjeneste hvis du gjør det slutt, for her lukter det trøbbel... 

Anonymkode: 21fa5...94b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
mommyaka skrev (17 timer siden):

Nei..men han nå da få lov til å ta en selv uten at det betyr noe....

Han har jo lov å si nei..eller  lov til p ikke ville ha sex .

Du lager et alt for stort problem over noe som ikke er problem. 

Selvfølgelig har han lov til det. Men det tar ikke bort det faktum at det er vondt å bli avvist, valgt bort, og at mannen min er kåt men ikke på meg.

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

La oss snu situasjonen på hodet, der en krevende, kontrollerende mann med stor sexlyst lar misnøyen sin gå ut over en kvinne fordi hun ikke klarer å leve opp til forventningene hans, og han klager over at hun onanerer i skjul.

Hvordan ville folk ha oppfattet dette?

Anonymkode: fb2b7...fc5

Du kan heller lese hva jeg skriver.

Jeg hadde ment akkurat det samme hvis det gikk andre veien. Hvis folk heller vil runke, kan de holde seg single og ikke tvinge partner til å leve nærmest i sølibat.

Og nei, man er verken kontrollerende eller krevende fordi man har lyst å ha et sexliv.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan være at han er i en stresset periode. Vi er faktisk ikke roboter som alltid har lyst på sex. Noen ganger kan stress, depresjon, sykdom etc., føre til mindre sexlyst i en periode.

Han har sagt til deg at når han runker er det for å sove.

Det store spørsmålet er jo hvorvidt dette vedvarer eller ikke.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Katten.2.0 skrev (1 minutt siden):

Kan være at han er i en stresset periode. Vi er faktisk ikke roboter som alltid har lyst på sex. Noen ganger kan stress, depresjon, sykdom etc., føre til mindre sexlyst i en periode.

Han har sagt til deg at når han runker er det for å sove.

Det store spørsmålet er jo hvorvidt dette vedvarer eller ikke.

Helt sant... at livet skjer er jeg helt innforstått med, men vi har alle ansvar for å kommunisere med partner om slike perioder dukker opp, eller annet påvirker oss i så stor grad at sexlysten på partner faller bort. Synes iallefall jeg. 

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men kan runke og være klar for sex rett etterpå. Sex og runking har ingen sammenheng. Man vil ikke pule mindre selv om man runker 1-2 ganger om dagen. Hold kjeft og la ham være i fred.

Anonymkode: 5af06...f08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Men kan runke og være klar for sex rett etterpå. Sex og runking har ingen sammenheng. Man vil ikke pule mindre selv om man runker 1-2 ganger om dagen. Hold kjeft og la ham være i fred.

Anonymkode: 5af06...f08

Han klarer ikke det. Har han runka har han ikke lyst på sex, kåtheten er over, og ikke får han ereksjon igjen på en god stund. Som regel har han ikke lyst på sex den dagen.

Derfor blir det et valg. 

Ts

Ps! Antar du er veldig ung ut fra måten du skriver på, og vil gi deg et vennlig råd om å ordlegge deg annerledes og mer respektfullt om du vil andre skal ta deg seriøst.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...