AnonymBruker Skrevet 26. februar #1 Skrevet 26. februar Altså, det innslaget som skulle være norsk folkemusikk. Og så ble det en blanding av norske bunader og folkemusikk, Afrika, India og gudene vet hva. Vi skjønner alle at det er et krampaktig og instenst forsøk på å vise at vi er inkluderende og "omfavner det flerkulturelle". Men et sted må vel grensen gå!? Jeg ble sint og kvalm. Føles som at vår kultur blir spyttet på. Dette er VM i SKI for pokker. La det være tradisjonelt og helnorsk. Det er ingen som helst skam i det. Anonymkode: a800d...53f 6 2 6
AnonymBruker Skrevet 26. februar #2 Skrevet 26. februar Verdensmesterskap skal være helnorsk? Hehe, herlig ironi her Anonymkode: e6643...69e 7 6
AnonymBruker Skrevet 26. februar #3 Skrevet 26. februar Pass blodtrykket nå. Anonymkode: 15e7d...6aa 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar #4 Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): La det være tradisjonelt og helnorsk. Anonymkode: a800d...53f Det er ikke NM. Det er VM. Anonymkode: aa7fc...253 3 1
Bålkaffe Skrevet 26. februar #5 Skrevet 26. februar Det er et Vm, for crying out loud. Slutt å bli så sinna over alt du ikke kan styre, jesus. 4 1
globalagogo Skrevet 26. februar #7 Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Altså, det innslaget som skulle være norsk folkemusikk. Og så ble det en blanding av norske bunader og folkemusikk, Afrika, India og gudene vet hva. Vi skjønner alle at det er et krampaktig og instenst forsøk på å vise at vi er inkluderende og "omfavner det flerkulturelle". Men et sted må vel grensen gå!? Jeg ble sint og kvalm. Føles som at vår kultur blir spyttet på. Dette er VM i SKI for pokker. La det være tradisjonelt og helnorsk. Det er ingen som helst skam i det. Anonymkode: a800d...53f Sint og kvalm for flerkulturelt innslag? Kanskje skru av TV-en og komme opp av kjelleren din og se deg rundt i byen…? 3 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar #8 Skrevet 26. februar VERDENSMESTERSKAP Det er verdensmesterskap, altså ikke norgesmesterskap i bunad og hallingsprett Anonymkode: a1a5a...2ef 3 1
Betasuppe Skrevet 26. februar #9 Skrevet 26. februar (endret) Når verten arrangerer så var det normalt at verten hadde åpningsseremoni som viste fram kulturen i sitt land. sånn har det alltid vært. Er det så vanskelig å forstå ? Det å vise alt annet av kulturer er å kvitte seg med sin egen identitet. Endret 26. februar av Betasuppe 3 7
ashley jackson Skrevet 27. februar #10 Skrevet 27. februar Jeg syns seremonien var fin. Ble ikke kvalm. 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar #11 Skrevet 27. februar Dårligste åpningssermoni jeg noen gang har sett tror jeg Anonymkode: a0ff2...efc 2 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar #12 Skrevet 27. februar Skiutøverne fra Afrika og India synest sikkert at det var storartet. Anonymkode: a0d12...53e 1 1
fugl fønix Skrevet 27. februar #13 Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (På 26.2.2025 den 20.28): Pass blodtrykket nå. Anonymkode: 15e7d...6aa 😂😂👍👍
AnonymBruker Skrevet 27. februar #14 Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dårligste åpningssermoni jeg noen gang har sett tror jeg Anonymkode: a0ff2...efc Enig, og ikke pga det innslaget TS klaget over. Helt ærlig virket det aller meste skikkelig amatørmessig. Deltakerne, produksjonen, alt. Anonymkode: 973bb...be5
AnonymBruker Skrevet 27. februar #15 Skrevet 27. februar Sint og kvalm faktisk, overdramatisk much. Det er et verdensmesterskap. Verden. Ikke Norge. Anonymkode: b5aad...543 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars #16 Skrevet 1. mars Det innslaget synes jeg var greit nok, men reagerte mer på engelsken til hun i skiforbundet. Da tenkte jeg at det jaggu er godt barna lærer seg engelsk mye tidligere (og bedre) nå. Det var tidvis veldig vanskelig å forstå hva hun sa. Anonymkode: 41515...934
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå