AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Hei, Står saksbehandlingstiden hos NAV er 6 uker fra arbeidsgiver sendte inntektsmelding. Sist gang jeg søkte gikk det 2 dager fra alt var sendt inn til den ble behandlet. Går ut i permisjon på fredag, har vært sykemeldt siste måned. Hvor lang tid tok det før du fikk svar? Er snart 4 uker siden de mottok alle opplysningene nå. Anonymkode: 414fc...741 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Del Skrevet 15 timer siden Har to arbeidsforhold, begge to er fast ansettelse om det har noen betydning. Ts. Anonymkode: 414fc...741 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden Tror ikke det gikk mer enn en dag eller to. Var i fjor. På en annen side brukte de over 6 uker på å behandle søknaden om svangerskapspenger (selv om de hardnakket påstod at det ikke skjer🤣🙃), så ting kan fort ta tid. Anonymkode: b1320...2f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden Tok et kvarter fra arbeidsgiver sendte inntektsmelding til jeg fikk vedtaket. Søkte for ca. en måned siden. Har bare én arbeidsgiver da, kanskje det går mer automatisk da. Anonymkode: e57c3...886 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Takk Noen andre det har tatt så lang tid med? Håper jeg får den innvilget før fødsel da kun ene arbeidsgiver betaler lønn på forskudd, den andre krever refusjon fra NAV. Anonymkode: 414fc...741 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå