AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Hei! Min samboer og jeg har 3 års dag nå i mars. Han har i ca. 1 år hintet MYE til frieri og snakket mye om bryllup. Enda mer nå som flere venner skal gifte seg. Jeg har personlig ikke noe hastverk men synes det selvfølgelig hadde vært koselig. Hvor lang tid synes dere det er greit å hinte åpenlyst hele tiden? Jeg tenker slik at om han ikke har tenkt å gjøre det før om 2-3-4 år så er det kanskje dumt å snakke så mye om det allerede nå, selv om jeg samtidig skjønner at man gleder seg til fremtiden, noe jeg synes det veldig positivt. Dette er jo definitivt mannen i mitt liv og vi har kjent hverandre i 12 år før vi til slutt ble kjærester . Føler dette blir et lite dilemma , ikke nødvendigvis et negativt dilemma(fordi jeg vil jo gjerne gifte meg med han om han hadde spurt haha) Anonymkode: eb0a3...954 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Hva legger du i hint? Har du noen eksempler? for hvis det bare er «prat» om bryllup og fremtid, så er det ikke sikkert han hinter om å fri snart, men om han spør om ringstørrelse derimot Anonymkode: 2f430...0d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden Ja hvordan hinter han? Og hvordan svarer du? Om dere bare snaker om brylyp fordi venner skal gifte seg, så trenger jo ikke det bety at han tenker dere skal gifte dere. Om han snaker om deres brylup, så må du jo nesten si at du vil gifte deg og når du vill gifte deg. Det er jo en avgjørekse dere to tar, og ikke noe han og faren din skal bli enige om... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå