Tipaa Skrevet 26. februar #1 Del Skrevet 26. februar Hei Jeg flyttet nylig inn i leilighet, det var dødsbo. Kjøkkenet er litt slitt, så tenkte å prøve å bytte frontene. Det er ikke IKEA kjøkken, men mer vet jeg ikke. Finner heller ingen stempel eller noe navn inni skapene. Størrelsene er ikke IKEA aktig, heller ikke de gamle IKEA faktum passer. Og er jo ørten ulike andre selskaper, så umulig å finne rett leverandør. Kjøkkenet er sikkert 15år pluss, så ikke sikkert leverandør har samme størrelser i dag heller. Skapdørene er hvite og profilerte, vil helst ha slette fronter. er det noen som vet om noen butikker som lager fronter på spesialmål? Eller en smart måte å pusse opp frontene på? Tenker at å sparkle igjen profilene på skapene og så male over, ikke er så holdbart i lengden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly70 Skrevet 26. februar #2 Del Skrevet 26. februar Tipaa skrev (1 time siden): Hei Jeg flyttet nylig inn i leilighet, det var dødsbo. Kjøkkenet er litt slitt, så tenkte å prøve å bytte frontene. Det er ikke IKEA kjøkken, men mer vet jeg ikke. Finner heller ingen stempel eller noe navn inni skapene. Størrelsene er ikke IKEA aktig, heller ikke de gamle IKEA faktum passer. Og er jo ørten ulike andre selskaper, så umulig å finne rett leverandør. Kjøkkenet er sikkert 15år pluss, så ikke sikkert leverandør har samme størrelser i dag heller. Skapdørene er hvite og profilerte, vil helst ha slette fronter. er det noen som vet om noen butikker som lager fronter på spesialmål? Eller en smart måte å pusse opp frontene på? Tenker at å sparkle igjen profilene på skapene og så male over, ikke er så holdbart i lengden. Jeg holder akkurat på med renovering av 2 leiligheter, altså 2 kjøkken som skal få nye fronter. Her i området har vi faktisk flere firma som har spesialisert seg på nettopp dette, altså kjøkkenfornying. Min første tanke var også å bruke eksisterende fronter, noe sparkel og grunning etc. Fikk tips om å bruke 3stjernesmaling til slutt, men har altså nå bestilt nye fronter i stedet. Forhør deg rundt i området du bor, eller ta kontakt der du eventuelt skal kjøpe det du trenger og spørr om råd. Lykke til 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #3 Del Skrevet 27. februar Sjekk med Byggmakker. De leverer fronter fra mange forskjellige leverandører, og kan helt sikkert hjelpe deg 😊 Anonymkode: 8e031...e81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå