AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Kroppen bli kjempetung hele dagen, jeg konker ut på sofaen etter jobb, magen blir stor som en ballong, sliter med fordøyelsen, og trening blir så tungt at jeg må bryte midt i joggeturen. Som alenemamma er det nesten umulig å klare å få 8 timer søvn. Det er for få timer på dagen til å klare både jobb, lekser, mat og matlaging, klesvask, opprydning, sosialt med barna, kjøring til barnas treninger osv og et par treninger i uken til meg selv som egentid. Jeg kan selvfølgelig la kleshaugen ligge, men det skaper merarbeid senere som igjen går ut over noe annet. Jeg kan gå for posemat og slik gjøre både matlagingen og innkjøpene kjappere, men det er ikke ønskelig, da jeg var to barn som fortjener gode og sunne måltider hver dag. Lekser og slikt tar jo sin tid. og det eneste jeg ser for meg å kunne kutte i, er min egen trening, men pga egen mental helse, så er fysisk aktivitet svært viktig for meg. Til og med 7 timer søvn er for lite for meg. Noen som har tips eller triks for å få kroppen til å fungere på mindre søvn? Jeg misunner dem som fungerer på mindre, og jeg skjønner ikke hvordan de ikke blir helt ødelagte. Anonymkode: cc051...2e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Kroppen bli kjempetung hele dagen, jeg konker ut på sofaen etter jobb, magen blir stor som en ballong, sliter med fordøyelsen, og trening blir så tungt at jeg må bryte midt i joggeturen. Som alenemamma er det nesten umulig å klare å få 8 timer søvn. Det er for få timer på dagen til å klare både jobb, lekser, mat og matlaging, klesvask, opprydning, sosialt med barna, kjøring til barnas treninger osv og et par treninger i uken til meg selv som egentid. Jeg kan selvfølgelig la kleshaugen ligge, men det skaper merarbeid senere som igjen går ut over noe annet. Jeg kan gå for posemat og slik gjøre både matlagingen og innkjøpene kjappere, men det er ikke ønskelig, da jeg var to barn som fortjener gode og sunne måltider hver dag. Lekser og slikt tar jo sin tid. og det eneste jeg ser for meg å kunne kutte i, er min egen trening, men pga egen mental helse, så er fysisk aktivitet svært viktig for meg. Til og med 7 timer søvn er for lite for meg. Noen som har tips eller triks for å få kroppen til å fungere på mindre søvn? Jeg misunner dem som fungerer på mindre, og jeg skjønner ikke hvordan de ikke blir helt ødelagte. Anonymkode: cc051...2e2 8timer søvn er luksus. Savn.. Sover vel 3-4timer pr natt.. Og har store barn no. Kaffe? 😂 Anonymkode: 13961...167 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): 8timer søvn er luksus. Savn.. Sover vel 3-4timer pr natt.. Og har store barn no. Kaffe? 😂 Anonymkode: 13961...167 Nei, det gjør du ikke. ingen klarer seg på så lite i lengden. holder de store barna deg våken da eller? Anonymkode: df93e...329 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Du trenger ikke å sove mindre, du trenger å gjøre mindre og jobbe mindre. Jobb 80% og så bruker du den dagen til å få unna klesvask og lage opp porsjoner med mat. Du kan avtale kjøring til fritidsaktiviteter med andre foreldre. Har du ikke noe muligheter for barnepass? Trening kan du kanskje gjøre samtidig som barna trener? Og så må du rett og slett sette deg en rimelig leggetid og holde den. Drite i det som ikke blir gjort. Anonymkode: df93e...329 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Jeg trenger mye søvn!! Helst 8 timer for å fungere optimalt, ha godt humør og komme meg gjennom dagen. Husarbeid, rydding, jobb, trening, matlaging, barn som skal hit og dit, en mann som jobber mye osv. Er mye forskjellig i løpet av en dag som må gjøres og diverse man må ta stilling til. Jeg har droppet trening. Jeg kan heller ta en skogstur sammen med barna i helgene eller gjøre noen enkle styrketreningsøvelser på gulvet. Og det får være nok i denne livsfasen her. Anonymkode: 99790...177 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Hvordan står det til med nivået på f.eks d-vitamin og jern? Anonymkode: 33ffa...09e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå