AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Er det noen som skal ut og reise som ønsker og veksle valutta? Jeg froint, egyptiske pund, bath og zloty Jeg har så lite at det ikke lønner seg og veksle i forex bank så håper det er noen som ønsker og veksle med meg Anonymkode: ec0cb...4c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Hvordan har du tenkt at denne vekslingen skal foregå? Personlig oppmøte i Hammerfest eller Kristiansand? Lurt å få med i teksten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det noen som skal ut og reise som ønsker og veksle valutta? Jeg froint, egyptiske pund, bath og zloty Jeg har så lite at det ikke lønner seg og veksle i forex bank så håper det er noen som ønsker og veksle med meg Anonymkode: ec0cb...4c7 Fikk du vekslet de utgåtte svenske sedlene dine da? Anonymkode: 740b1...60a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Jeg kan saktens trenge noen Polske zloty.... Anonymkode: 997f3...64b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Jeg kan gjerne ta imot norske kroner og gi fra meg zloty. 1 zloty per 5 kroner. Anonymkode: f09f3...dc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 42 minutter siden #6 Del Skrevet 42 minutter siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fikk du vekslet de utgåtte svenske sedlene dine da? Anonymkode: 740b1...60a nei det er så lite så blir nok bare kastet Anonymkode: 1f4b2...225 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 40 minutter siden #7 Del Skrevet 40 minutter siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg kan gjerne ta imot norske kroner og gi fra meg zloty. 1 zloty per 5 kroner. Anonymkode: f09f3...dc7 jeg har zloty som jeg ønsker og bli kvitt Anonymkode: 1f4b2...225 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 39 minutter siden #8 Del Skrevet 39 minutter siden Million skrev (4 timer siden): Hvordan har du tenkt at denne vekslingen skal foregå? Personlig oppmøte i Hammerfest eller Kristiansand? Lurt å få med i teksten. jeg har ikke tenkt og reise land og strand for det, kan sendes i posten Anonymkode: 1f4b2...225 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå