Gå til innhold

Koteletter

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det ikke mye å spise 450 gram koteletter? For en person. 

Anonymkode: e89ec...bcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke for en mann med fysisk arbeid, eller av en viss størrelse. Min eksmann spiste alltid to koteletter og et berg med ris og tilbehør til middag. Hans favorittmat, forresten. Før han traff meg, tror jeg han levde på koteletter 7 dager i uka. To stykker pr måltid. Det veier vel rundt 400-450 gram vel?

Uansett, på den tiden hadde han fysisk arbeid og var i aktivitet og løftet tunge ting hele dagen, så han var slank som et siv og samtidig muskuløs. Spiste som en hest, men la ikke på seg.

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er mye, men det avhenger jo av personen som spiser. Høyde, vekt, aktivitetsnivå... 

Jeg tenker at det ikke finnes noen fasit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ikke minst hva slags tilbehør? Koteletter er jo ofte også en del bein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel si det slik. Vi fikk servert entrecôte på cruise her i helga og den var på 450 g. Og så av 4 personer var der kun 1 som klarte å spise opp hele,men åt da ikke mer en kjøttet og grønnsakene, potet lå igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En kotelett på 450 gr er vel sikkert va 100 gr bein og 20-50 gr fett som mange skjærer av.

Jeg er voksen kvinne og spiser gjerne 2-3. Er ikke småspist av meg og har fysisk krevende jobb. Spiser det kanskje 2-3 ganger i årer da, men det er helsikes godt.

Anonymkode: a0e2e...79c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...