Gå til innhold

Hvordan vet en om en har dårlig karma.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ting har dratt seg til litt dårlig på mange områder i livet. Har en da dårlig karma og går det an å snu dette?

Finnes det noen form for karmalesing?

Anonymkode: 99dc8...165

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du kan snu det med begynne gjøre gode handlinger. Ikke ignorer om du vet noen trenger hjelp. Vær takknemlig. Jobb med deg selv. Det krever handling, men vit at karma er ingen form for straff. Det er en lekse for sjelen din for at du skal lære med såpass langt du har kommet i utviklingen din og for å bli den du er ment å bli.

Det finnes ikke god eller dårlig karma. Alt er energi.

Se på karma som sjels lekser eller sjelsoppgaver, som noe du skal lære. Kjenn på alle følelser, gode og dårlige. Når ens karma er erfart og lært, vil du oppleve en helt annen energi og mye belønning kan drype ned i fanget på deg

Anonymkode: 8cc83...1ee

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vet liksom ikke hva jeg skal lære.

Dårlig damedrag sen seksuell debut. Vanskelig å få jobber, satsing på egen arbeidsplass, kjæresteri barn, ekteskap offentlige etater etter meg bla. barnevern, skillsmisse, og nå mulighet for personlig konkurs. Jeg tror ikke jeg har vært veldig vanskelig i dette livet. Så hva skal jeg gjøre, jeg tror jeg er vanlig hjelpsom.  Jeg regner med at ting går galt da det er det jeg erfarer, det spørs bare på hvor lang tid det tar.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg vet liksom ikke hva jeg skal lære.

Dårlig damedrag sen seksuell debut. Vanskelig å få jobber, satsing på egen arbeidsplass, kjæresteri barn, ekteskap offentlige etater etter meg bla. barnevern, skillsmisse, og nå mulighet for personlig konkurs. Jeg tror ikke jeg har vært veldig vanskelig i dette livet. Så hva skal jeg gjøre, jeg tror jeg er vanlig hjelpsom.  Jeg regner med at ting går galt da det er det jeg erfarer, det spørs bare på hvor lang tid det tar.

Kan jo begynne med å spørre deg hvorfor du er skilt og har barnevernet på nakken. Det er ikke karma, det er bare en konsekvens fordi du har gjort noe galt. 

Anonymkode: 4cb47...6b6

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Karma er fordi du har gjort noe galt og verden straffer deg som en lærepenge. Jeg er forfulgt av katastrofer, men ingenting er pga egne feil. Så om det er karma eller bare livet som er hardt er det bare du selv som vet.

Anonymkode: 9e429...d7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å lære seg selv å kjenne, jobbe med seg selv, bli bevisst på seg selv og ikke minst være ærlig med seg selv. 

Dette er ting jeg selv har måttet jobbe knallhardt med, og jeg har ikke gitt opp. 

Har mange av de samme erfaringene som deg ts.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Karma er fordi du har gjort noe galt og verden straffer deg som en lærepenge. Jeg er forfulgt av katastrofer, men ingenting er pga egne feil. Så om det er karma eller bare livet som er hardt er det bare du selv som vet.

Anonymkode: 9e429...d7e

Ikke nødvendigvis er det slik. Straffementalitet er farlig å proklamere. Det er offermentalitet. Jeg har opplevd mye fælt. Tenker ikke at jeg er et offer av den grunn. Da blir det vanskelig å komme seg ovenpå om man tenker slik. 

PXL_20250224_093018517.jpg

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Karma er bare tull. 

Anonymkode: 1691b...689

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kan jo begynne med å spørre deg hvorfor du er skilt og har barnevernet på nakken. Det er ikke karma, det er bare en konsekvens fordi du har gjort noe galt. 

Anonymkode: 4cb47...6b6

Skilt: Jeg var ikke lenger seksuelt attraktiv for henne,

Barnevernet: Ble vi kvitt da de flyttet og det kom nytt barnevern inn i bildet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En måte du kan sjekke om du har karma er med numerologisk lesning av deg. Får du noen karmiske tall enten i fødselsnavnet eller fødselsdato kan du ha karma. Karmisk gjeldstall er 14/5, 13/4 og 19/1

Anonymkode: 8cc83...1ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...