siesta Skrevet 4. mars #61 Del Skrevet 4. mars Jeg er hjemme hele dagen og har ikke sett noenting på vm. Mistet interessen . Egentlig dumt ,har ingen god forklaring. Husker vi var på Lillehamner å så på OL, hadde strikket meg genser og var skikkelig gira. Fantastisk opplevelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sigrid<3 Skrevet 4. mars #62 Del Skrevet 4. mars Jokke89 skrev (På 1.3.2025 den 15.34): Skal oppover til den 7 mars. Blir kvalikk hopp menn, stafett kvinner og stor bakke kvinner☺️ Jeg var der lørdag 1 mars. Det var gøy, men det var noen forferdelig lange køer da jeg og familien min skulle ta shuttlebussene. Spessielt da vi skulle komme oss ut fra Granåsen og på bussen tilbake, vi kom frem til at det antageligvis hadde vært lurere å bare ta en av de vanlige bussene, selv om vi da måtte ha gått ett stykke og lett etter busstopp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #63 Del Skrevet 4. mars Snurrevippen skrev (4 timer siden): Som jeg gleder meg. Håper hun tar gull på 5-mila. Håper på Frida Karlsson, hun er bare såå utrolig søøt(smelt). Hadde hun satt det blikket i meg privat og smilt, tror jeg at jeg hadde svimt av. Noe så nyyydeliig 🤩 Johaug er flott, men her kommer hun til kort. Anonymkode: e58d3...224 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jokke89 Skrevet 5. mars #64 Del Skrevet 5. mars Sigrid<3 skrev (13 timer siden): Jeg var der lørdag 1 mars. Det var gøy, men det var noen forferdelig lange køer da jeg og familien min skulle ta shuttlebussene. Spessielt da vi skulle komme oss ut fra Granåsen og på bussen tilbake, vi kom frem til at det antageligvis hadde vært lurere å bare ta en av de vanlige bussene, selv om vi da måtte ha gått ett stykke og lett etter busstopp Ok. Takk for tilbakemelding. Onkel bor noe unna Trondheim, så må ta bussen innover til Trondheim uansett.. Var vel en bro under Ol På Lillehammer som ble velkjent siden så mange gikk over den. Mamma og pappa og søster var der, jeg var liten, så ble hjemme. Så de dro forskjellige dager Hjalp visst ikke helt på Klausen til pappa forsto jeg den brua 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrevippen Skrevet 5. mars #65 Del Skrevet 5. mars Sigrid<3 skrev (14 timer siden): Jeg var der lørdag 1 mars. Det var gøy, men det var noen forferdelig lange køer da jeg og familien min skulle ta shuttlebussene. Spessielt da vi skulle komme oss ut fra Granåsen og på bussen tilbake, vi kom frem til at det antageligvis hadde vært lurere å bare ta en av de vanlige bussene, selv om vi da måtte ha gått ett stykke og lett etter busstopp Jeg har vært der flere ganger nå med en gjeng, og opplever ikke køene på shuttlebussene som noe problem. Bussene går ofte. Det er mye folk, men køene går unna. Derimot rutebussene til og fra byen var helt ekstreme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 5. mars #66 Del Skrevet 5. mars Norsk damelangrenn, om vi tar bort Johaug, er virkelig nitriste greier. 7.plass på teamsprint, og ingen gull hittil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 5. mars #67 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (17 timer siden): Håper på Frida Karlsson, hun er bare såå utrolig søøt(smelt). Hadde hun satt det blikket i meg privat og smilt, tror jeg at jeg hadde svimt av. Noe så nyyydeliig 🤩 Johaug er flott, men her kommer hun til kort. Anonymkode: e58d3...224 Johaug var også flott i 20-årene. Men det er stor forskjell på 36 og 25. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #68 Del Skrevet 5. mars Nowayback skrev (2 timer siden): Johaug var også flott i 20-årene. Men det er stor forskjell på 36 og 25. Jeg synes Ebba er den flotteste av dem alle 🤩 Anonymkode: 5a60d...a0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 5. mars #69 Del Skrevet 5. mars (endret) AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jeg synes Ebba er den flotteste av dem alle 🤩 Anonymkode: 5a60d...a0a Hun er snål og litt eksentrisk, vil jeg si. Og mer søt enn pen, i mine øyne. Frida Karlsson er utrolig pen, selv om hun ofte virker litt sur. Men det viktigste er vel hva de gjør i skisporet, og der er Ebba best. Mens mediene hele tiden har fokusert på Karlsson VS Johaug. Karlsson har lenge blitt sammenlignet med Johaug og regnet som hennes tronarving, men selv etter at Johaug har lagt opp, fått barn og gjort comeback er ikke Karlsson på nivået hennes. Noen takler bare ikke presset. Endret 5. mars av Nowayback Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 6. mars #70 Del Skrevet 6. mars Nowayback skrev (15 timer siden): Norsk damelangrenn, om vi tar bort Johaug, er virkelig nitriste greier. 7.plass på teamsprint, og ingen gull hittil. Kristine Stavås Skistad er fantastisk, men hun trenger litt hardere og flatere løyper for matche Sundling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jokke89 Skrevet 6. mars #71 Del Skrevet 6. mars Ble visst en ekstra øvelse i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 7. mars #72 Del Skrevet 7. mars Nowayback skrev (På 5.3.2025 den 22.08): Hun er snål og litt eksentrisk, vil jeg si. Og mer søt enn pen, i mine øyne. Frida Karlsson er utrolig pen, selv om hun ofte virker litt sur. Men det viktigste er vel hva de gjør i skisporet, og der er Ebba best. Mens mediene hele tiden har fokusert på Karlsson VS Johaug. Karlsson har lenge blitt sammenlignet med Johaug og regnet som hennes tronarving, men selv etter at Johaug har lagt opp, fått barn og gjort comeback er ikke Karlsson på nivået hennes. Noen takler bare ikke presset. For å være best i verden så er det fysiske presset på kanten av hva et menneske kan tåle. Det har tippet litt over for Frida og hun har pådratt seg skader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 7. mars #73 Del Skrevet 7. mars Anna Odine Strøm har et nydelig smil🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 7. mars #74 Del Skrevet 7. mars I Grosny skrev (På 6.3.2025 den 10.12): Kristine Stavås Skistad er fantastisk, men hun trenger litt hardere og flatere løyper for matche Sundling. Med hardere mener du selve underlaget? Altså fastere forhold? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 7. mars #75 Del Skrevet 7. mars Nowayback skrev (2 timer siden): Med hardere mener du selve underlaget? Altså fastere forhold? Ja, underlag og føre. Fastere forhold, og løypeprofil/høydemetre. Kristine er en spurter a la Jonathan Milan, mens Jonna er en nesten like god spurter som klatrer mye bedre, kan sammenlignes mer med Mads Pedersen og Wout Van Aert. Disse syklistene er i absolutt verdensklasse, men løypeprofilen gjør stor forskjell i deres vinnersjanser. Jeg sier ikke at han eller han er best, de har bare forskjellig vekt, muskelsammensetning og er best til litt forskjellige ting. Det samme mener jeg om Jonna og Kristine, og jeg mener også at Kristine er litt uheldig fordi de fleste løypeprofilene treffer best på Jonnas spisskompetanse. Jonna er også mer allrounder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 7. mars #76 Del Skrevet 7. mars Hva syns dere om valget av Fosnæs på siste etappe? Hadde en annen rekkefølge vært bedre? Johaug på siste etappe kunne fort ristet av Sundling. Fosnæs på 3.etappe hadde sikkert vært i kontakt med Andersson ved veksling. Vi ledet jo med 30 sekunder. Syns det var å hive Fosnæs til ulvene. En vanskelig situasjon for en relativ fersk løper, tross sine 24 år. Kanskje er det en grei erfaring som hun vokser på med tiden. Det var dog fint å se lagvenninnene juble da hun kom i mål. De var nok egentlig skuffet over sølv, men skjulte skuffelsen pga Fosnæs. Det var viktigere å gi henne en positiv følelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 8. mars #77 Del Skrevet 8. mars Nowayback skrev (3 timer siden): Hva syns dere om valget av Fosnæs på siste etappe? Hadde en annen rekkefølge vært bedre? Johaug på siste etappe kunne fort ristet av Sundling. Fosnæs på 3.etappe hadde sikkert vært i kontakt med Andersson ved veksling. Vi ledet jo med 30 sekunder. Syns det var å hive Fosnæs til ulvene. En vanskelig situasjon for en relativ fersk løper, tross sine 24 år. Kanskje er det en grei erfaring som hun vokser på med tiden. Det var dog fint å se lagvenninnene juble da hun kom i mål. De var nok egentlig skuffet over sølv, men skjulte skuffelsen pga Fosnæs. Det var viktigere å gi henne en positiv følelse. Kanskje det hadde vært best å ha Heidi Weng på siste? Hun har jo ganske bra spurt og stor gjennomsnittsfart. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 8. mars #78 Del Skrevet 8. mars Nowayback skrev (10 timer siden): Hva syns dere om valget av Fosnæs på siste etappe? Hadde en annen rekkefølge vært bedre? Johaug på siste etappe kunne fort ristet av Sundling. Fosnæs på 3.etappe hadde sikkert vært i kontakt med Andersson ved veksling. Vi ledet jo med 30 sekunder. Syns det var å hive Fosnæs til ulvene. En vanskelig situasjon for en relativ fersk løper, tross sine 24 år. Kanskje er det en grei erfaring som hun vokser på med tiden. Det var dog fint å se lagvenninnene juble da hun kom i mål. De var nok egentlig skuffet over sølv, men skjulte skuffelsen pga Fosnæs. Det var viktigere å gi henne en positiv følelse. Sundling hang jo på Johaug på søndag frem til fallet, så veldig usikkert om Johaug hadde fått luke da. Hvis Norge skulle tatt gullet tror jeg det beste hadde vært om Heidi hadde kjørt enda tidligere (men ikke så mye at hun blir stiv) for det var der de først og fremst fikk en avgjørende luke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 8. mars #79 Del Skrevet 8. mars Må innrømme det er noe med Klæbo som gjør at jeg ikke blir engasjert. 6 av 6 er naturligvis helt utrolig. Men håpet på en annen nordmann i dag. Klæbo mangler fremdeles et individuelt OL-gull på distanse for å bli helt komplett, mener jeg. Northug var svært uheldig med sin OL-karriere. Og på hans tid var det mange flere tøffe konkurrenter fra flere nasjoner. Northug var en som engasjerte folk med sin personlighet og væremåte. Det kan man ikke si om Klæbo. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 8. mars #80 Del Skrevet 8. mars Nå blir de norske hopperne disket. Dette er så pinlig at jeg mangler ord – enten kan ikke apparatet rundt dem reglene, eller så har de jukset bevisst. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå