AnonymBruker Skrevet 1. mars #21 Del Skrevet 1. mars Synes kombinert var veldig spennende i dag. Ekstremt imponerende av Oftebro, og håper han tar over tronen når Riiber gir seg. Normalt er det jo litt kjedelig når klare enere vinner oppskriftsmessig, og Riiber er veldig seiersvant, men når han tvinges til å legge opp av en kronisk sykdom er det selvfølgelig bare hyggelig at siste dans blir så vellykket. Anonymkode: 3e16a...81e 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soleil70 Skrevet 1. mars #22 Del Skrevet 1. mars Heier dere på Johaug i morgen eller håper dere noen annen vinner? Synes ikke hun er så likandes ... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 1. mars #23 Del Skrevet 1. mars Sikkert spennende, men er ikke dette en litt rar uttalelse: - Det er det sykeste jeg har sett på lang, lang tid, kommenterte NRK-ekspert Magnus Moan. Magnus Moan fikk åpenbart ikke med seg det hele verden snakker om i dag. (Trump/Vance vs Zelenskyj). Litt for mange norske medaljer i dag, synes jeg. Nå er dameklassene stort sett mer spennende. Takk til Stadås Skistav for at hun bare tok sølv på sprinten! Når det gjelder Johaug, unner jeg henne først og fremst gullet på femmila. Det blir fullt i løypene 9. mars. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 1. mars #24 Del Skrevet 1. mars Selvfølgelig heier vi på gotøtta våres Johaug 😍🤩😍. Gulldronninga og solstråla våres!! 🌞 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #25 Del Skrevet 1. mars Heier på jentene i hopp nett no💃🙌. Anonymkode: 1ffc1...b90 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #26 Del Skrevet 1. mars fugl fønix skrev (38 minutter siden): Selvfølgelig heier vi på gotøtta våres Johaug 😍🤩😍. Gulldronninga og solstråla våres!! 🌞 Denne solstråla di skuffet min da 8 år gamle sønn da han gikk bort til henne etter et renn og ba om autografen, og hun bare snudde ryggen til ham og gikk. Han ble så lei seg. Anonymkode: 5a60d...a0a 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 1. mars #27 Del Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Denne solstråla di skuffet min da 8 år gamle sønn da han gikk bort til henne etter et renn og ba om autografen, og hun bare snudde ryggen til ham og gikk. Han ble så lei seg. Anonymkode: 5a60d...a0a Uffda, det visste jeg ikke, er lei meg på sønnen din sin vegne, håper hun sier unnskyld en dag, hun var kanskje stresset, ikke vet jeg.. jeg har aldri møtt henne i virkeligheten, hun virker veldig blid ellers på tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrevippen Skrevet 1. mars #28 Del Skrevet 1. mars Jokke89 skrev (3 timer siden): Johaug og Klæbo på samme lag, det hadde vært noe☺️👍 Hehe, det hadde vært helt rått. Dagens medalje til Klæbo var ikke annet enn vel fortjent. De norske guttene altså 🥇🥇🥇 Akkurat kommet hjem etter en hel dag med Ski-VM. I morgen blir også en spennende dag med Johaug. Gleder meg 😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #29 Del Skrevet 1. mars Soleil70 skrev (3 timer siden): Heier dere på Johaug i morgen eller håper dere noen annen vinner? Synes ikke hun er så likandes ... Nei, aldri likt henne. Opp gjennom årene har jeg alltid fått dårlige vibes av å se henne på tv: synes hun har virket umoden og barnslig (håper det har endret seg nå da, hun er jo godt voksen), falsk, påtatt hyggelig selv om hun egentlig bare er ekstremt selvopptatt, og hun har alltid gitt meg assosiasjoner til den "snipete" jenta i klassen på barne- og ungdomsskolen. Grinescenene da hun skyldte på legen etter å ha blitt tatt for doping var vel klimaks i så måte, selv om hun da nettopp hadde gått ut og skrytt av hvor ekstremt nøye hun selv var med å sjekke alt hun inntok/påførte seg selv. Da dopingavsløringen var et faktum var det plutselig ikke hennes ansvar lenger... Anonymkode: 92441...5a5 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #30 Del Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, aldri likt henne. Opp gjennom årene har jeg alltid fått dårlige vibes av å se henne på tv: synes hun har virket umoden og barnslig (håper det har endret seg nå da, hun er jo godt voksen), falsk, påtatt hyggelig selv om hun egentlig bare er ekstremt selvopptatt, og hun har alltid gitt meg assosiasjoner til den "snipete" jenta i klassen på barne- og ungdomsskolen. Grinescenene da hun skyldte på legen etter å ha blitt tatt for doping var vel klimaks i så måte, selv om hun da nettopp hadde gått ut og skrytt av hvor ekstremt nøye hun selv var med å sjekke alt hun inntok/påførte seg selv. Da dopingavsløringen var et faktum var det plutselig ikke hennes ansvar lenger... Anonymkode: 92441...5a5 Spot on, veldig godt beskrevet. Blid npr alt går hennes vei og en skikkelig bitch når hun er misfornøyd. Anonymkode: 5a60d...a0a 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormsen Skrevet 1. mars #31 Del Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg synes det er så gøy med ski (spesielt langrenn) og er veldig misunnelige på dere som får reist dit. For en stemning det er der! Og veldig artig at Klæbo endelig fikk distansegullet sitt🥳 Anonymkode: 4d6a3...7df Ja det er jo lettere nå til dags når det i praksis er NM:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #32 Del Skrevet 1. mars Bokormsen skrev (4 minutter siden): Ja det er jo lettere nå til dags når det i praksis er NM:) Det er derfor Klæbo aldri blir like stor som Northug! Anonymkode: 5a60d...a0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 1. mars #33 Del Skrevet 1. mars Soleil70 skrev (5 timer siden): Heier dere på Johaug i morgen eller håper dere noen annen vinner? Synes ikke hun er så likandes ... Håper hun tar et individuelt gull, men ikke at hun vinner alt. Det er et svakhetstegn for resten av feltet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 1. mars #34 Del Skrevet 1. mars (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er derfor Klæbo aldri blir like stor som Northug! Anonymkode: 5a60d...a0a Ta vekk sprintdistansene og stafettene. Da har han ingenting, bortsett fra dette ene gullet. Northug var mer komplett, vant til og med vm gull på intervallstart i 2013. På en tid hvor det var mange flere utenlandske utfordrere. Synd han hadde så uflaks med OL-karrieren. Endret 1. mars av Nowayback Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soleil70 Skrevet 2. mars #35 Del Skrevet 2. mars Hjertet mitt blør for Astrid Øyre Slind, hun er en så fin person ❤ 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 2. mars #36 Del Skrevet 2. mars (endret) Ida Marie Hagen er så nydelig🙂 Hadde håpt på henne, men bra med dobbelt norsk! Endret 2. mars av Nowayback 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrevippen Skrevet 2. mars #37 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (19 timer siden): Nei, aldri likt henne. Opp gjennom årene har jeg alltid fått dårlige vibes av å se henne på tv: synes hun har virket umoden og barnslig (håper det har endret seg nå da, hun er jo godt voksen), falsk, påtatt hyggelig selv om hun egentlig bare er ekstremt selvopptatt, og hun har alltid gitt meg assosiasjoner til den "snipete" jenta i klassen på barne- og ungdomsskolen. Grinescenene da hun skyldte på legen etter å ha blitt tatt for doping var vel klimaks i så måte, selv om hun da nettopp hadde gått ut og skrytt av hvor ekstremt nøye hun selv var med å sjekke alt hun inntok/påførte seg selv. Da dopingavsløringen var et faktum var det plutselig ikke hennes ansvar lenger... Anonymkode: 92441...5a5 Selv folk som er nøye med alt kan vel gjøre feil? Er veldig menneskelig å feile. Jeg tror uansett ikke det var med vilje. Hun har jobbet hardt for å komme dit hun er i dag, og det sier sitt. Tviler på at hun hadde tatt en slik sjanse og ofret alt på grunn av en leppekrem som i realiteten ikke har noe prestasjonsfremmende funksjon i så mikroskopiske mengder. Synd det ikke ble gull på henne i dag, men Sverige var akkurat litt bedre. Det gullet har de fortjent, og jeg tenker at Norge kommer sterkere tilbake i løpet av VM 😊 Gøy å være til stede i dag og vitne disse løperne. Enormt god stemning, tross en våt affære. Gjengen koste seg i hvert fall 🥳 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 2. mars #38 Del Skrevet 2. mars (endret) Snurrevippen skrev (På 27.2.2025 den 16.00): Synes Sundling virkelig fortjente seieren i dag. Skistad holdt rett og slett ikke. Men Klæbo var god som alltid! Norges første gull 🥇 Gøy å se. @Djækklåsst Enig med deg, skulle absolutt vært eget underforum for Sport. Er ikke bare menn som ser sport liksom. Sundling og Skistad er enere innefor to ganske forskjellige kapasiteter. På tungt føre så er det umulig for såpass mye større kraftløper å følge Sundling når det er såpass mye oppoverbakke. Det har ingenting med hvem som er best å gjøre, det blir som om du skulle satt opp Karsten Warholm mot Henrik Ingebriktsen i 10 km terregløp. Her vinner den lette. Dersom løypa hadde vært flatere og føret hardere så hadde det vært en helt annen konkurranse med fordel Skistad. Min mening er at både Skistad og Sundling gjorde superprestasjoner og at begge er best i verden i hver sin kategori. Dette var Sundling sin kategori. Om Skistad skulle ha vunnet så hadde det vært like absurd som at Jonathan Milan skulle kjørt fra en frisk Mads Pedersen opp ett 1000 meter høyt fjell (Jeg tror sammenligningen er relevant , siden dette er to syklister med forskjellig vekt/muskelprofil der begge er verdensklasse på hvert sitt område, Milan er favoritt på flate etapper og Pedersen på mellomkuperte.) Ergo synes jeg det er urettferdig å si at Skistad ikke holdt siden hennes prestasjon var like god om ikke bedre målt i prosent av kapasitet på gjeldende løypeprofil. Hadde VM gått i Drammen så hadde styrkeforholdet mellom Sundling og Skistad vært mye jevnere. Klæbo er forøvrig skisportens Mads Pedersen (den mellomkraftige kapasitets-spurteren som klatrer best), og Klæbo har egentlig ingen andre mellomtunge kapasitets-spurtere på samme nivå. Jeg er 100 prosent enig i at Sundling fortjente å vinne,men synes egentlig at langrenn er på et tvilsomt spor med altfor mye oppoverbakker. Det er så ille mye oppoverbakker at halvgamle mosjonister ikke orker å skøyte rundt ei moderne lysløype. Sånn må det være om vi skal hevde oss i slik oppoverbakke-idrett. Da er sykkel bedre fordi traseene er så forskjellige at den ene uka kan oppoverutøverne vinne, mens neste uke kan flatfolk vinne, osv. Endret 2. mars av I Grosny 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 2. mars #39 Del Skrevet 2. mars (endret) fugl fønix skrev (På 1.3.2025 den 18.07): Selvfølgelig heier vi på gotøtta våres Johaug 😍🤩😍. Gulldronninga og solstråla våres!! 🌞 Hun tapte seg en god del da hun valgte clostebol-lebepomade i stedet for photoshopping for noen år siden. Så jeg likte at Ebba vant. Rart det der med nasjonalismen. Når Norge dominerer for mye så er i mitt hode nasjonaliteten til vinneren mindre interessant, men i sykkel, der Norge er litt underdogs blir jeg overbegeistret når de norske gjør det bra. Jeg heiet forøvrig litt på Klæbo idag, men enda mer på Jenssen som ikke har vunnet så mye. Men hadde det vært en svenske som vant så hadde det vært kult, eller enda kulere, en nordmann fra Australia eller Irland! Eller en fra Andorra! Endret 2. mars av I Grosny 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 2. mars #40 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (22 timer siden): Det er derfor Klæbo aldri blir like stor som Northug! Anonymkode: 5a60d...a0a Tja, vanskelig å sammenligne. Jeg synes egentlig Klæbo er vår tids Northug, og at NM er en undervurdert konkurranse. I NM stiller det kanskje flere verdensklasseløpere enn det gjør i verdenscupen, få med Niskanen et par franskmenn og et par svensker så hadde det blitt skikkelig gromt. Vi har ofte hatt med verdens beste engelskmann i NM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå