Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fant ingen tråder om dette. Så oppretter en for gøy! 

Her kan vi diskutere alt innen VM 🥳

Flere som skal av gårde, eller har lyst å følge med på dette? 

Lykke til Norge 🇳🇴

Anonymkode: f3666...2bd

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig interessert i damelangrenn! Og så har jeg klart å avtale et kafétreff på søndag akkurat når 20-km går! Temmelig krise. Men kan jo ikke avlyse fordi jeg heller vil se på VM føler jeg 😟

Anonymkode: 5a60d...a0a

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg er veldig interessert i damelangrenn! Og så har jeg klart å avtale et kafétreff på søndag akkurat når 20-km går! Temmelig krise. Men kan jo ikke avlyse fordi jeg heller vil se på VM føler jeg 😟

Anonymkode: 5a60d...a0a

Åh, snakk om bad timing 😅😅 Dra på sports kafé? Er sikkert veldig god stemning da. 

Anonymkode: f3666...2bd

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg skal følge med på 🥰 VM 🥰, jeg ble akkurat ferdig med å strikke VM genseren under åpningsseremonien i går kveld 🥰 , kjempeflott åpningssermoni ! 🤩🎉♥️🥳

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

Flott prolog av Sundling og Skistad. Lover godt 😊

Endret av Snurrevippen
Skrevet (endret)

Nesten umulig å diskutere sport her inne, "trening og sport" hører ikke sammen, dette er i realiteten et treningsforum hvor de få trådene om sport drukner, om de ikke startes på Generell Debatt eller TV-forumet, hvor de for så vidt også drukner. Men forumets ledelse er ikke interessert i at sportsinteresserte skal få et eget underforum til dette, som muligens kunne fått opp interessen, det har flere bedt om med jevne mellomrom og alltid fått nei.

Da kan heller diskutopia.no anbefales om man vil diskutere sport, der er det ikke bare et eget underforum for vintersport, men hele 20 ulike underfora for diverse sporter, og veldig mange som diskuterer. (om noen med dette reagerer på "reklame" for et annet forum, så er jo KG åpenbart ingen konkurrent når det kommer til å diskutere sport, av nevnte grunn, derav bør dette være innenfor å henvise til).

Endret av Djækklåsst
  • Liker 3
Skrevet

Synes Sundling virkelig fortjente seieren i dag. Skistad holdt rett og slett ikke. Men Klæbo var god som alltid! Norges første gull 🥇 Gøy å se. 

@Djækklåsst Enig med deg, skulle absolutt vært eget underforum for Sport. Er ikke bare menn som ser sport liksom. 

Skrevet

Latterlig av Skistad å bli så sur for 2.plass. Hun har aldri tatt medalje i mesterskap tidligere. Og Sundling er den definitive eneren i sprint for kvinner. Tror Skistad har litt for høye tanker om seg selv.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Nowayback skrev (2 timer siden):

Latterlig av Skistad å bli så sur for 2.plass. Hun har aldri tatt medalje i mesterskap tidligere. Og Sundling er den definitive eneren i sprint for kvinner. Tror Skistad har litt for høye tanker om seg selv.

Jeg oppfattet det ikke slik. Hennes måte å sikkert si at hun var skuffet av seg selv, men alt blåses jo ekstra mye opp. Enig med at Sundling er best, selv om det hadde vært ekstra gøy med norsk gull 😊 Søndag blir spennende og jeg gleder meg til å dra å se 😊

Skrevet

Syns VM har vært bra til nå, spennende sprint i går! Men nå vurderer jeg å boikotte hele VM etter avgjørelsen til juryen ved å la østeriket få bronsen. Den burde 100% vært Japan sin. Nå har de lagt lista til en skitnere adferd i mesterskapet, mest sannsynlig bare for å please den mektige ski nasjonen Østerrike. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ski-NM, eh, jeg mener VM, er fullstendig uinteressant... Ingen profiler, drittvær og snømangel, samme kjedelige løypa igjen og igjen, bråkete sendinger. Nei, jeg skal ikke dit, selv om jeg bor i Trøndelag. Så litt på 20 km skiathlon herrer i stad og merker at den eneste lille spenningen går på om Klæbo kanskje ikke vinner. Da er det ganske trasig.

I morgen er det Vasaloppet - det gleder jeg meg til :spise:

Anonymkode: 92441...5a5

Skrevet

Hurra!! 💛 gullgutten  våres 💛 klarte det igjen.🏅🏆️ Mr.Klæbo makes Norway gr8 again! 🥰🤩🥳

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Kjenner eg er irritert endå etter gårsdagens skandale i kombinert.  No håpar eg at Riiber steng alle korridorar i dag. Makan til feig avgjersle av juryen skal en leite lenge etter.

Endret av oss-to
Skrivefeil
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Skal oppover til den 7 mars. Blir kvalikk hopp menn, stafett kvinner og stor bakke kvinner☺️

• Liker 4
Skrevet
Jokke89 skrev (1 minutt siden):

Skal oppover til den 7 mars. Blir kvalikk hopp menn, stafett kvinner og stor bakke kvinner☺️

Heldig!. Opplevelse å sjå live. Her må  eg nøye meg med tv i år.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er så gøy med ski (spesielt langrenn) og er veldig misunnelige på dere som får reist dit. For en stemning det er der!

Og veldig artig at Klæbo endelig fikk distansegullet sitt🥳

Anonymkode: 4d6a3...7df

• Liker 3
Skrevet

Kjedelig med Klæbo. Vi trenger utenlandske som er med og kjemper i toppen.

Nå som Niskanen er ute blir det garantert rent bord på herresiden for Norge.

Damesiden blir mer interessant.

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er blitt for mange rare øvelser. Er ikke så interessert i de invividuelle øvelsene, det mest spennende er stafett. Men hvorfor er det ikke mixed stafett i langrenn, som det er under vm i skiskyting? Det er jo mixed lagkonkurranser i både hopp og til og med den svært så marginale idretten kombinert. I langrenn kunne jo dette virkelig blitt de beste mot de beste. 

Anonymkode: d5a11...d20

Skrevet
oss-to skrev (1 time siden):

Heldig!. Opplevelse å sjå live. Her må  eg nøye meg med tv i år.

Er halvt trønder, så jeg og pappa drar og er hos onkelen min😅👌Drar på torsdag 😅👌

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Synes det er blitt for mange rare øvelser. Er ikke så interessert i de invividuelle øvelsene, det mest spennende er stafett. Men hvorfor er det ikke mixed stafett i langrenn, som det er under vm i skiskyting? Det er jo mixed lagkonkurranser i både hopp og til og med den svært så marginale idretten kombinert. I langrenn kunne jo dette virkelig blitt de beste mot de beste. 

Anonymkode: d5a11...d20

Johaug og Klæbo på samme lag, det hadde vært noe☺️👍

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...