AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Er det en metafor, en vits? Og hvorfor er den såfall morsom..? Anonymkode: 9577b...9c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Den ga så lite mening at den antagelig er skrevet av kunstig intelligens. Eller et menneske som ikke forstår sjangerkonvensjonene til den type innlegg. Anonymkode: a57b6...044 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Tålmodighet er en dyd vits, slik jeg tolker den. Anonymkode: 5e7e6...a72 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Hadde jeg vært gift, hadde det heller vært meg (dame) Anonymkode: 7abf9...b35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Mennene i min familie velger parkeringsplass nærmest inngangen, vi damene velger en plass lenger unna som er enkel å parkere. Anonymkode: 4abdb...88b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Jeg tenkte metafor. Mannen dropper 15 bra damer...før han slår seg til ro og gifter seg me ei kjipere dame…Som jo gir ingen meining..Noe sånn? Anonymkode: 9577b...9c6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Anonymkode: 5e7e6...a72 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tenkte metafor. Mannen dropper 15 bra damer...før han slår seg til ro og gifter seg me ei kjipere dame…Som jo gir ingen meining..Noe sånn? Anonymkode: 9577b...9c6 En litt sånn Al Bundy vits. Anonymkode: 9577b...9c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Anonymkode: 5e7e6...a72 😂 Anonymkode: 9577b...9c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Er det en metafor, en vits? Og hvorfor er den såfall morsom..? Anonymkode: 9577b...9c6 Det er min kone!!! Faktisk er en av grunnen til at jeg elsker henne , er at hun gjør dette og holder kjeft!!! (Jeg har GRUNNER til mitt valg, hun ikke vet før vi skal tilbake, og hun har tillit til meg. ) Good joke! (BTW : jeg må pinlig innrømme at det er oftere at JEG ser skeptisk på min kone og sier "Virkelig? Her!?" enn hun gjør med med meg, hvilket ikke er en kvalitativ positv egenskap!) Endret 5 timer siden av Druid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Mennene i min familie velger parkeringsplass nærmest inngangen, vi damene velger en plass lenger unna som er enkel å parkere. Anonymkode: 4abdb...88b Nettopp, det pleier jo være motsatt! Tror alle er enige om at det var en dårlig ‘vits’ uansett. Anonymkode: 9577b...9c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden De fleste jeg kjenner finner parkeringsplassen som passe best til oss og anledning, uavhengig av kjønn. Anonymkode: 48101...e1e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden Typisk min mann. Og jeg blir mer og mer irritert. Veldig gjenkjennbart her i huset. AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Anonymkode: 5e7e6...a72 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: 0b3f1...740 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bigote Skrevet 5 timer siden #14 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Anonymkode: 5e7e6...a72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #15 Del Skrevet 5 timer siden Pappa parker aldri nærme inngangen 🙈 Han kjører alltid til et sted med god plass rundt bilen 🤣 Anonymkode: e40ae...05d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #16 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Typisk min mann. Og jeg blir mer og mer irritert. Veldig gjenkjennbart her i huset. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: 0b3f1...740 Satser på det ikke var den vitsen under som var gjenkjennbart hos din mann😅😂 Anonymkode: 9577b...9c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #17 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Pappa parker aldri nærme inngangen 🙈 Han kjører alltid til et sted med god plass rundt bilen 🤣 Anonymkode: e40ae...05d Ja vitsen ble sendt av min mann som gjør det samme. Jeg kjører alltid nærme. Trodde derimot det vanlig var vanligst av kvinner kjørte lengre vekk for å gjøre parkeringen enklere. Ikke menn. Så ble forvirret. Uansett en dårlig vits🙃 Anonymkode: 9577b...9c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #18 Del Skrevet 2 timer siden Vitsen er vel at ekteskap innebærer å se din partner, år inn og år ut gjøre ting du ikke forstår eller er enig i? Litt som «det å eie en hund består for en stor del i å gå rundt og lure på hva den andre har i munnen akkurat nå» Anonymkode: 803e9...577 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå