AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Merker det er så mye enklere for meg å holde meg i underskudd når samboer er bortreist noen dager nå. Da føler jeg at jeg spiser mer "intuitivt" altså at jeg spiser når jeg er sulten. Har jeg bare lyst på noen brødskiver etter jobb istedenfor å lage noe typisk "middagsmat" så spiser jeg brødskiver. Mens når han er hjemme så "må" jeg liksom lage en ordentlig middag til oss og i tillegg så føler jeg press fra han til å spise mer. At han kommenterer på porsjonene mine, og "maser" om at jeg må spise mer/ hente ny porsjon, osv. Andre som opplever det samme? Hva gjør dere? Anonymkode: c3ea1...1fa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Opplever det samme ja. Mannen min "liker ikke" sunn mat, og jeg blir selvfølgelig fristet når han sitter og spiser pizza eller lignende. Når jeg er alene spiser jeg bare grønnsaker omtrent. Løsningen blir vel egentlig at vi har to middager, men i de periodene jeg er "svak" blir det pizza på meg og. Anonymkode: a0472...ed1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden samme her. vi bor heldigvis ikke sammen, men er ofte sammen for det. jeg har måttet skjerpe meg og være mer bevisst på det, ellers hadde det sklidd ut. og snakket med ham såklart, bedt ham ikke kjøpe så mye snacks når han kommer til meg, for eksempel, men kan jo ikke diktere hva han skal spise heller. så en kombinasjon av at jeg må være sterk og at han tar hensyn, men fortsatt så spiser jeg sunnere når han er borte en uke eller to Anonymkode: 03a96...e88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Åh ja. Jeg har også en mann som viser kjærlighet ved å kjøpe en sjokolade til meg på vei hjem fra jobb. Blir smått gal jeg. Har prøvd å si ifra. Men, det går ikke inn. Man må bare øve på selvkontroll. Heldigvis er han bortreist på jobb lange perioder så da kjør jeg på med underskudd. 😂 Anonymkode: b185b...031 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Omvendt her. Mannen er bortreist minst annenhver uke, og jeg sliter med overspising når han er borte for da er det ingen som «passer på» meg. Da lager jeg meg digge middager osv.(da kjøper jeg gjerne litt dyrere mat eller takeaway siden jeg da betaler kun for min egen mat). De ukene han er hjemme lager jeg uansett to forskjellige middager siden jeg teller kalorier. Han er glad uansett hva han får servert og er ikke nøye på noen ting som helst. Anonymkode: c224e...06c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå