AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Jeg er slank men pga nakkeskade begynte jeg å bli litt skjev i ansiktet for 10 år siden, og fikk slapp hud som henger ned på den ene siden. Nå har det blitt litt slapt på den andre siden også, og det kan kanskje være pga alder, ikke vet jeg. Ingen av mine jevnaldrende veninner har slapp hud under haken/på halsen, og jeg synes jeg er for ung til å se slik ut når jeg er i begynnelsen av 50 årene. Har kun erfaring med botox og har ikke prøvd noe annen behandling. Hva hjelper utenom kirurgi? Anonymkode: a2d79...df7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Det er dessverre bare kirurgi som hjelper… Anonymkode: 26de9...aca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er dessverre bare kirurgi som hjelper… Anonymkode: 26de9...aca Hva med laser? Ts Anonymkode: a2d79...df7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå