Djungelvrål Skrevet 1. mars #21 Del Skrevet 1. mars Nettopp sett Toxic Town på Netflix. kjempefin serie basert på en sann historie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #22 Del Skrevet 1. mars Dag, the Americans Anonymkode: cb334...5f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #23 Del Skrevet 1. mars Le Bureau Borgen Outlander Anonymkode: 230a2...151 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #24 Del Skrevet 1. mars Of the American, ja! Anonymkode: 230a2...151 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 1. mars #25 Del Skrevet 1. mars Outlander Madam secretary Hudson and Rex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #26 Del Skrevet 1. mars Kan ikke se at noen har nevnt From! Den har akkurat det du beskriver i HI! Sykt undervurdert serie, jeg hører aldri noen snakke om den, men alle jeg har fått til å se den har blitt like hekta som meg. Jeg så hele (3 sesonger) gjennom én sykdomsperiode 😂 Anonymkode: f3079...d0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #27 Del Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Of the American, ja! Anonymkode: 230a2...151 Her ble det helt feil, takk til autocorrect, jeg mente selvsagt «Og The Americans, ja!» 🤣 The Americans er virkelig kjempebra. Men den er ganske tung å se til tider - ikke tung som i dårlig, men som i at det som skjer i serien er tøft å se på. Ellers signerer jeg det noen skrev over her om The Affair. Hvis du vil se noe litt eldre, anbefaler jeg ER! Anonymkode: 230a2...151 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #28 Del Skrevet 1. mars Handmaid's tale, The cleaning lady, The maid, High potential, The big bang theory, Breaking bad. Anonymkode: 8ff07...e81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 2. mars #29 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (På 26.2.2025 den 18.35): Ligger syk og gikk helt tom for serier her. Liker godt spenning, intriger , kjærlighet og psykologiske thrillere😊😊 Anonymkode: 9aa70...440 The Americans burde være midt i blinken for deg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #30 Del Skrevet 3. mars Har nettopp sett serien Bedraget på NRK, serie på fire episoder. Spennende og bra. Anonymkode: 887b1...524 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #31 Del Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (På 26.2.2025 den 18.35): Ligger syk og gikk helt tom for serier her. Liker godt spenning, intriger , kjærlighet og psykologiske thrillere😊😊 Anonymkode: 9aa70...440 Barnesykehuset på NRK 🤩 Anonymkode: 71cd8...f4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blackfirex Skrevet 10. mars #32 Del Skrevet 10. mars true detective 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #33 Del Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (22 timer siden): Barnesykehuset på NRK 🤩 Anonymkode: 71cd8...f4a Enig, så utrolig bra serie! Anonymkode: d7fd9...350 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:18 #34 Del Skrevet tirsdag kl 21:18 Det merkede hjertet Anonymkode: 5561e...89b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 05:23 #35 Del Skrevet onsdag kl 05:23 blackfirex skrev (På 10.3.2025 den 15.37): true detective Første sesong er noe av det aller beste jeg har sett av serier noensinne! Den trumfer alt. Sesong to derimot... Ikke engang verdt å se imo Anonymkode: f3079...d0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå