AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Jeg veier 98kg og XL i bukse og jakke blir for lite, og det er vanskelig å finne større på XXL og lignende. Hvor kjøper dere andre store men aktive alpintklær? Anonymkode: 53874...32b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tebrok Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Min sønn har DIdrikson alpinbukser i str XXL som vi er veldig fornøyd med, kjøpte de på Sports Outlet for et par år siden. De var akkurat passe da han brukte str W44 og L34, må bruke bukseseler for å holdes oppe nå som han er ca W42. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Kan denne sida være til hjelp? Ellos har også noe Anonymkode: e89ce...fd3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Jeg er kvinne, samme vekt som deg. Har ingen problemer med å finne klær. De fleste merker i dag har større størrelser enn XL. Jeg er glad i Bergans selv. Men det kan tenkes at du må bestille på nett. Ikke alle butikker som har større størrelser på lager. XXL, Getinspired.no og Fjellsport er noen alternativer. Anonymkode: abe3c...28a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Har hatt xxl fra bergans, men når jeg var på mitt største var det Stormberg som gjaldt. Anonymkode: 1f79a...898 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå