AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Kroppen har reagert sterkt den siste tiden. Det er som om underbevisstheten vet! Jeg lurte lenge på hva som foregikk da jeg plutselig fikk sterke fysiske og psykiske reaksjoner for noen uker siden, det var liksom ingen grunn. Så kommer drømmene om natta og paranoia følelsen og jeg innser det er snart ett år siden. I morgen er dagen. Og jeg vil bare hopper over den, men jeg vet jeg må gjennom den dagen. Og gjøre det beste ut av det og leve min hverdag. Det føles bare helt jævlig, hvordan kommer man seg gjennom en slik dag? Anonymkode: 5f235...828 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Gå til en god venninne, mor eller søster, snakk om det og gråt og ras ut følelser rundt dette. ❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Hva med å gjøre noe du alltid har hatt lyst til å gjøre men aldri har gjort den dagen? Typ alt fra en makeover, tattovering, til å hoppe i fallskjerm eller noe, for å skape nye minner for den dagen? Vet det aldri vil erstatte det forferdelige minnet du sitter med, men det vil forhåpentligvis bringe litt mer positivet til dagen. Anonymkode: b1033...de2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Jeg har ingen gode råd dessverre, men jeg kjenner meg igjen og føler med deg. ❤️ Hadde det slik i vinter at jeg plutselig helt ut av det blå en uke følte meg så annerledes enn normalt, hadde mareritt og gråt så mye en dag. Skjønte ingenting før noen dager senere når det gikk opp for meg at den datoen var det 5 år siden. Det er tøft, men støtt deg på de rundt deg som du stoler på og vit at det er helt normalt og lov å føle slik du føler.❤️ Anonymkode: ef9ec...3fb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Og jeg vil bare hopper over den, men jeg vet jeg må gjennom den dagen. De må du rent fysisk, men gjør som Trolltunge sier, ta en dag "fri" og støtt deg på de du har. Du har min medfølelse ... (som jeg inser har absolutt 0 betydning 🙂 ) Endret 4 timer siden av Druid 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Det høres ut som du strever med traumer. Det gjør jeg også, med jeg har fått god hjelp og har ikke slike plager som du beskriver lenger. EMDR-behandling har god effekt mot PTSD-symptomer, mareritt og flashbacks. Hvis du finner den rette terapeuten, trenger du ikke leve med disse plagene. Livet mitt er vesentlig forbedret. Behandlingen var slitsom, da. Men jeg opplevde rask bedring. Anonymkode: 8d856...38e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Å spille tetris skal visst hjelpe. Kan hende det har mest virkning om man gjør det rett etter et traume. Men det har i alle fall vist seg å fungere. Anonymkode: a9043...7e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå