Gå til innhold

Ligge inntil hverandre. Viktig?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

K43. Jeg og mannen sover på hvert vårt rom nå og det er det BESTE ever 😍 

Anonymkode: 06a02...53c

Enig. Kommer aldri til å dele rom/seng med noen igjen på fast basis☺️

Anonymkode: 2e572...a75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kos og nærhet er veldig viktig for meg i senga. Helst under en dobbeltdyne. 😊 

Så skjønner godt at du har behov for det når dere legger dere. Det er veldig rart at han skal være så tiltaksløs og petimeter på små bagateller, herav at han "ikke gidder å snu seg". Det er å avvise, så da har du lov til å føle på det. 

Rart at han ikke gidder å ligge i skje heller. Det er jo så godt... 

Synes du skal snakke med han om det. At dere finner ut av hvordan landet ligger mellom dere, og kanskje komme til noen kompromiss her og der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor lenge har dere vært sammen? Jeg føler at sånt er ting man driver med når man er ung og nyforelska. Jeg og min samboer sover på hvert vårt rom. Men vi har barn som havner i senga ila natta og da er det uansett ikke plass til alle. Og han snorker. Det orker jeg ikke ligge og høre på. Også legger vi oss til ulik tid. Om vi en sjelden gang havner i samme seng, så koser vi ikke så mye da heller. Vi vil bare sove. 

Hvordan har dere det ellers da? Er forholdet ellers bra, så ville jeg bare latt det ligge. Noen synes det bare er stress å ikke få lagt seg og sove med en gang på kvelden. Det har ingenting med at man ikke vil være nær kjæresten sin å gjøre. Har dere det sånn ellers ila dagen også, så er nok problemet en liten del av noe stort, og dere bør snakke ordentlig om alt. 

Anonymkode: 6fbf6...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...