AnonymBruker Skrevet 26. februar #1 Del Skrevet 26. februar Jeg går barnehagelærerutdanning. Ønsker å ta fag slik at jeg kan bli lærer fra 1-4 klasse. Det må være nettstudier. Noen tips om hvor jeg kan finne slike fag? Og hva jeg burde velge? Anonymkode: 4418d...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #2 Del Skrevet 26. februar Hva slags fag er det snakk om? Vgs nivå eller høyere utdanning? For vgs er det bare å google privatist så finner du ut av det. For høyere utdanning sjekk skolens nettside, eller ta kontakt med veileder/studieadm Anonymkode: 1eccf...805 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #3 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva slags fag er det snakk om? Vgs nivå eller høyere utdanning? For vgs er det bare å google privatist så finner du ut av det. For høyere utdanning sjekk skolens nettside, eller ta kontakt med veileder/studieadm Anonymkode: 1eccf...805 Vil påstå det er ganske tydelig at det er snakk om høyere utdanning. Man blir ikke lærer av noe vgs studium. Anonymkode: 98a95...c40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #4 Del Skrevet 26. februar Disse utdannelsene du tenker på er videreutdanninger, så for å oppfylle opptakskravene må du være ferdig utdannet barnehagelærer. Et eksempel her: https://www.ntnu.no/videre/glsm Anonymkode: 29ce0...f8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #5 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vil påstå det er ganske tydelig at det er snakk om høyere utdanning. Man blir ikke lærer av noe vgs studium. Anonymkode: 98a95...c40 Det er selvsagt åpenbart at man ikke blir lærer av vgs fag. Men det som ikke er åpenbart er hvilken fag det er snakk om i hi. Er det fag relatert til for eksempel vitnemål for å søke seg inn på lærerutdanning så vil det jo da være snakk om vgs fag, er det snakk om supplerende fag til eksisterende utdanning som gjør at ts klassifiseres til lærer 1-4 kl blir det universitetet. Anonymkode: 1eccf...805 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 26. februar #6 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg går barnehagelærerutdanning. Ønsker å ta fag slik at jeg kan bli lærer fra 1-4 klasse. Det må være nettstudier. Noen tips om hvor jeg kan finne slike fag? Og hva jeg burde velge? Anonymkode: 4418d...19d For å bli skolelærer holder det ikke med bhg-lærer utdannelse og et ekstra fag i tillegg. Før kunne du ta grunnleggende lese/skrive/matteopplæring over to år for å gå fra bhg-lærer til grunnskolelærer for småskolen, men nå er grunnskolelærer master, så det er mulig det er sttenger nå. Hvis du går på bhg-lærerstudiet, men ikke har kommet så langt ennå, ville jeg derfor ha byttet studium. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #7 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vil påstå det er ganske tydelig at det er snakk om høyere utdanning. Man blir ikke lærer av noe vgs studium. Anonymkode: 98a95...c40 Likevel er flere vgs-fag langt vanskeligere enn fag på barneskolelærerutdanningen😂😂 Anonymkode: d86c2...e80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå