AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Jeg er gravid og har fått hyperemesis. Har blitt sykemeldt i to uker i første omgang og skal starte på medisiner. Måtte bare informere leder om dette, og leder krever en plan. Prøvde si at jeg må se an om medisinene fungerer før jeg kan gi svar på veien videre. Fikk bare til svar at jeg ikke kunne «vente å se» og det måtte jeg bare forstå. altså! Jeg vet jo ikke om disse medisinene fungerer. Jeg vet ikke nå om jeg klarer jobbe 0 eller 100% om 2 uker. Ba om å få en ny samtale over helga, så kunne jeg kanskje si litt mer (skal trappe opp medisiner over flere dager) også kunne vi legge en plan for veien videre. Jobber i helsevesenet, tredelt turnus. Nå trenger jeg råd og veiledning for hvordan jeg skal håndtere dette videre. Anonymkode: c296d...725 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Huk tak i tillitsvalgt. Nei, leder kan ikke kreve en plan. Anonymkode: c9c57...04e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Med en så idiomatisk sjef så hadde jeg kontaktet fastlegen og bedt han skrive ut en legeerklæring med en forklaring ang behandling og forventet virkning og ca tidsaspekt, og videresendt til sjefen med hilsen :God helg ! Anonymkode: d5907...9e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Med en så idiomatisk sjef så hadde jeg kontaktet fastlegen og bedt han skrive ut en legeerklæring med en forklaring ang behandling og forventet virkning og ca tidsaspekt, og videresendt til sjefen med hilsen :God helg ! Anonymkode: d5907...9e7 Bra råd, kontakt legen din umiddelbart. Anonymkode: 89290...54f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bra råd, kontakt legen din umiddelbart. Anonymkode: 89290...54f Jeg gjorde forresten dette da jeg opplevde det samme og omtrent hang over doskåla i ukesvis, kvalmestillende hjalp nesten ingenting for meg. Anonymkode: 89290...54f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden "Planen min er at medisinene skal virke og at jeg er tilbake på jobb om to uker. Jeg vet dessverre ikke hva som er planen til kroppen min og medisinene." Anonymkode: 50106...1cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Den eneste sikre planen du kan gi han er 0% arbeidsfør. Ellers risikerer du å fornøyde alle turnusen og planer for de andre hvis du ikke blir bedre. Sånne idiotsjefer bidrar til mer sykemelding. Anonymkode: 92330...c14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 minutter siden #8 Del Skrevet 4 minutter siden Ønsker deg god bedring! Av de jeg kjenner med hyperemesis har det vært uaktuelt å jobbe noe særlig, kanskje 20-30 % i perioder, men kvalmen blir ofte verre når man blir sliten. Anonymkode: 3f307...100 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå