AnonymBruker Skrevet 26. februar #1 Skrevet 26. februar Jeg vil ha svar fra menn: Min ex vil ha sex med meg. Men da kun 1 gang i uka...vi har holdt på slik i over 1 år nå....... På akkurat samme ukedag.......er dette en"plan" han har for å ikke forveksle meg med andre evt.? Siden vi har på en bestemt dag? Problemet da er at jeg klarer ikke å si nei til han....men samtidig er 1 gang i uka for lite.....burde jeg bare gått videre...? Bruker han meg bare? Har han sex med andre? ..... Anonymkode: d4d31...162
AnonymBruker Skrevet 26. februar #2 Skrevet 26. februar Det er ditt liv , og du kjenner denne mannen og hans agenda. Vil du ha det sånn ? Eller vil du gå videre i livet og bruke på en mann evt som er oppegående og med blanke ark ? Anonymkode: 9d4c4...0ac 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar #3 Skrevet 26. februar Han er eksen din. Hvis du ennå liker ham og vil komme over ham, er sex med eksen noe som forlenger lidelsen. Anonymkode: cde14...34b 3
AnonymBruker Skrevet 26. februar #4 Skrevet 26. februar Å la deg kontrollere på den måten er helt hinsides! Selvfølgelig kan man være ff, men da bestemmer BEGGE TO hvor ofte og når. Du blir jo brukt som fast tømmestasjon mellom alt annet i livet hans. Anonymkode: 6acec...e26 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar #5 Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Bruker han meg bare? Har han sex med andre? Ja, og ja. Anonymkode: f0746...f93 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar #6 Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Ja, og ja. Anonymkode: f0746...f93 Hvorfor tror du han har sex med andre? Anonymkode: d4d31...162
Sander33 Skrevet 27. februar #7 Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hvorfor tror du han har sex med andre? Anonymkode: d4d31...162 Vi menn er ikke happy med sex en gang i uka. 4x i mnd. Har han stor lyst/apetitt? Han har sex med flere tror jeg 1
Miaiai Skrevet 27. februar #8 Skrevet 27. februar Om du forsatt har følelser så stopp, du vil ikke komme deg videre. At han har sex med deg betyr ikke at han vil ha deg for det, det vet jeg smertelig godt selv. Sett ned foten for godt, kom deg ut og date andre opp på hesten igjen og dump han, la han ikke få tilgang som en dørmatte en gang i uka, enten så får han go deg mere eller la være. Beste er og kaste han ut av livet ditt engang for alle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå