AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Det er fire år siden jeg fødte sistemann. Har fått to store babyer på 4,5 kg, og fikk bekkenløsning tidlig i begge svangerskap. Lurer nå på om man kan få varig bekkenløsning? Har utrolig vondt i korsrygg, bekken og magemuskler. Klarer ikke sitte, ligge eller stå lenge. Er fulltidsstudent og må bytte på å sitte på forskjellige stoler og å ligge på gulvet å skrive (har heldigvis samlingsbasert studie). Noen som har hatt plager i åresvis og blitt bra igjen? Har vært totalt utslitt i en årrekke, smertestillende fungerer ikke. Nå er studietiden ferdig til sommeren, og jeg uroer meg for hvordan jeg skal klare meg i jobb. Anonymkode: 0fec7...dad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Ingen? Anonymkode: 298a8...228 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogkløver Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Har du tatt deg en tur til fysioterapaut/manuellterapeut? Det finnes noen som spesialiserer seg på bekken/fødselsplager. Det er absolutt verdt turen! Det går også under frikort/egenandel. Du kan også få legebekreftelse dersom du trenger tilrettelegging på studiet. Det kan være bedre stol ved undervisning/eksamen og hviletid under lengre eksamner. Du kan også få enkle øvelser du kan gjøre for å trene opp muskulaturen hjemme. Jeg fikk hjelp etter 2 år med smerter etter siste barnet av en skikkelig dyktig manuellterapeut 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mippiie123 Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Hei! Det var en tråd om dette for ikke så lenge siden mener jeg. Bekkensmerter etter fødsel eller noe lignende ble kalt, kanskje søk den opp og se om noen der har noen gode råd? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå