AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Det er ikke vanskelig å forstå at noen (i alle fall menn på KG) mener at det er "no go", lukke døra og avblåse date, om damen har hatt for mange tidligere sexpartnere. Utsagt "det er bare i Pretty Woman at millionæren velger den prostituerte".. Men hvor mange er for mange? Er det kun tallet i seg selv som betyr noe, eller ser dere i sammenheng med antall år hun har datet/vært singel? Betyr hennes alder noe? Og betyr det noe om tallet har blitt til av seriøse forsøk på forhold, ikke one night stands? Eller er det whatever, tall er tall? Anonymkode: 24280...fc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Om meg med mine 4 partnere er for mange eller «få nok» er irrelevant. En mann som spør vil aldri bli min nummer 5 uansett😊 Menn som spør om sånt er langt utenfor mine preferanser. Anonymkode: e1ce8...d5d 6 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Om meg med mine 4 partnere er for mange eller «få nok» er irrelevant. En mann som spør vil aldri bli min nummer 5 uansett😊 Menn som spør om sånt er langt utenfor mine preferanser. Anonymkode: e1ce8...d5d Han venter selvfølgelig med å spørre til etter han har blitt nummer 5 Anonymkode: b8cd8...031 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Har ikke problem med at hun har hatt det litt gøy sånn sett, men det finnes grenser, og de som sier de ikke har noe som helst grenser vil jeg si lyver, eller vil du ikke stusse litt over en mann som har ligget med 500 menn. Selv ville jeg stusset litt over hennes dømmekraft og evne til risikovurdering om det nærmer seg 50, men det er da veldig mange, og få ligger med så mange. Hvor lang tidsperiode det er snakk om har så klart også en del å si Anonymkode: 8907d...e46 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han venter selvfølgelig med å spørre til etter han har blitt nummer 5 Anonymkode: b8cd8...031 Man forhører seg da litt på forhånd? Dobbeltmoral og usexy mannosfæreholdninger er for meg totalt uaktuelt, både som kjæreste og mer kortsiktige greier. Sånne menn er bare teite, og da skrus min respekt og interesse av helt umiddelbart. De færreste folk synes der er ok å juge, og en dobbeltmoralsk OG løgnaktig mannsjåvinist vil vel ingen ha. Anonymkode: f6572...502 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lt.Dan Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Om meg med mine 4 partnere er for mange eller «få nok» er irrelevant. En mann som spør vil aldri bli min nummer 5 uansett😊 Menn som spør om sånt er langt utenfor mine preferanser. Anonymkode: e1ce8...d5d Det er så dèjàvu hver gang jeg leser om deg og de 4 partnerne dine sammenlagt med den potensielt skandaløse nr 5😂 Endret 6 timer siden av Lt.Dan 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Lt.Dan skrev (53 minutter siden): Det er så dèjàvu hver gang jeg leser om deg og de 4 partnerne dine sammenlagt med den potensielt skandaløse nr 5😂 Okey😅💃🏼 Det blir ingen skandaløs nummer 5. I tillegg er ikke dette et problem i praksis da jeg til dags dato aldri har fått dette spørsmålet. Det er stort sett raringer av noen menn på kvinneguiden som er opptatt av sånt. Anonymkode: e1ce8...d5d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden Lev ditt liv med egen integritet og respekt for deg selv istedenfor å ha fokus på hva menn mener. Ha fokus på å finne mann som er god for deg istedenfor fokus på å være akseptabel for menn du forhåpentligvis aldri engang treffer på. Den rette mannen vil ha deg for den du er, og legger ikke din verdi i hvem du har hatt sex med før du overhodet møtte ham. Helt seriøst, styr unna menn som legger kvinners verdi i om hun har hatt sex med få. Det er ikke noe å bli "elsket" for. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden Det er ikke antallet det går på egentlig, men at man har veldig forskjellig livsstil. En som har hatt fire partnere og tre av dem var i årelange forhold, er sannsynligvis lite kompatibel med en som har med seg en ny partner hjem fra byen hver uke. Personlig er jeg litt sånn i mellom, men har opplevd å date rundbrennere som har blitt rastløse i forholdet, og ville ha åpent forhold, trekant, etc., og det orker jeg ikke igjen. Anonymkode: fc537...326 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden Trolltunge skrev (16 minutter siden): Lev ditt liv med egen integritet og respekt for deg selv istedenfor å ha fokus på hva menn mener. Ha fokus på å finne mann som er god for deg istedenfor fokus på å være akseptabel for menn du forhåpentligvis aldri engang treffer på. Den rette mannen vil ha deg for den du er, og legger ikke din verdi i hvem du har hatt sex med før du overhodet møtte ham. Helt seriøst, styr unna menn som legger kvinners verdi i om hun har hatt sex med få. Det er ikke noe å bli "elsket" for. Takk for fine ord men dette handler ikke om meg på den måten. Jeg er rett og slett nysgjerrig på hva for mange er. Jeg var ikke engang klar over at det var et tema i dette århundret, før begynte å bruke KG. Men godt mulig det er er opphoping av spesielle menn her, som ikke er representative for menn generelt i Norge. Så mtp hvor ofte jeg har sett diskusjoner her hvor hvor kvinner dømmes over dette, burde noen menn her klare å gi et svar også på hva «for mange» er. Anonymkode: 24280...fc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er ikke antallet det går på egentlig, men at man har veldig forskjellig livsstil. En som har hatt fire partnere og tre av dem var i årelange forhold, er sannsynligvis lite kompatibel med en som har med seg en ny partner hjem fra byen hver uke. Personlig er jeg litt sånn i mellom, men har opplevd å date rundbrennere som har blitt rastløse i forholdet, og ville ha åpent forhold, trekant, etc., og det orker jeg ikke igjen. Anonymkode: fc537...326 Jeg vet det men skulle også ønsket at noen fikk ut fingeren og kunne si et tall Anonymkode: 24280...fc4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Takk for fine ord men dette handler ikke om meg på den måten. Jeg er rett og slett nysgjerrig på hva for mange er. Jeg var ikke engang klar over at det var et tema i dette århundret, før begynte å bruke KG. Men godt mulig det er er opphoping av spesielle menn her, som ikke er representative for menn generelt i Norge. Så mtp hvor ofte jeg har sett diskusjoner her hvor hvor kvinner dømmes over dette, burde noen menn her klare å gi et svar også på hva «for mange» er. Anonymkode: 24280...fc4 Det er det nok ikke et ensidig svar på, men en tommelfingerregel er gjerne at spesielt menn som synes dette med kvinner har vært litt vanskelig for ham ikke takler kvinner som har hatt flere enn ham. Den mannen som hadde mest problemer med at jeg hadde hatt sex med noen før ham var imidlertid min nr 3. To før ham var noe han visualiserte tydeligvis. Jeg har aldri oppgitt noe antall til noen menn etter det, selv om jeg ikke kan dra frem noe høyt tall. Problemet med at han begynte å visualisere hva to pikker hadde gjort med meg begynte da han fikk vite antallet. At jeg ikke var jomfru taklet han bedre enn å vite antall og se det for seg mer konkret. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden Trolltunge skrev (4 minutter siden): Det er det nok ikke et ensidig svar på, men en tommelfingerregel er gjerne at spesielt menn som synes dette med kvinner har vært litt vanskelig for ham ikke takler kvinner som har hatt flere enn ham. Den mannen som hadde mest problemer med at jeg hadde hatt sex med noen før ham var imidlertid min nr 3. To før ham var noe han visualiserte tydeligvis. Jeg har aldri oppgitt noe antall til noen menn etter det, selv om jeg ikke kan dra frem noe høyt tall. Problemet med at han begynte å visualisere hva to pikker hadde gjort med meg begynte da han fikk vite antallet. At jeg ikke var jomfru taklet han bedre enn å vite antall og se det for seg mer konkret. Men er rare Anonymkode: 24280...fc4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 4 timer siden #14 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men er rare Anonymkode: 24280...fc4 Mennesker er rare. 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #15 Del Skrevet 4 timer siden Jeg personlig elsker om damen har erfaring, levd liv, utforskende og vet hva hun liker. Hun må sette sex høyt i forholdet og være leken, gjerne bli med på nye aktiviteter... Antall?? Bryr meg ikke, men gjerne over 30!! Anonymkode: 91020...387 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #16 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er ikke vanskelig å forstå at noen (i alle fall menn på KG) mener at det er "no go", lukke døra og avblåse date, om damen har hatt for mange tidligere sexpartnere. Utsagt "det er bare i Pretty Woman at millionæren velger den prostituerte".. Men hvor mange er for mange? Er det kun tallet i seg selv som betyr noe, eller ser dere i sammenheng med antall år hun har datet/vært singel? Betyr hennes alder noe? Og betyr det noe om tallet har blitt til av seriøse forsøk på forhold, ikke one night stands? Eller er det whatever, tall er tall? Anonymkode: 24280...fc4 M55. I denne alderen hadde jeg aldri brydd meg mer, enn at den jeg eventuelt innleder et seriøst forhold til også er seriøs fra det punktet vi starter å date. Her teller historien lite/ingenting. Derimot er det helt annerledes hvis meg selv som 25 åring skulle finne en partner/kone til mine barn. Da ville jeg aldri godtatt noe mer enn normalt Det normale er at alle har sex med de som de innleder et forhold til. Min holdning er at unge kvinner bør knipe igjen til de er sikker på at mannen får følelser for dem. (så langt det er mulig) Ingen forventer jomfruer. Anonymkode: fa579...1d3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 2 timer siden #17 Del Skrevet 2 timer siden Har ikke noe absolutt grense, men hvis det var snakk om flere hundre hadde jeg kanskje lurt litt? Nå aner jeg ikke hvor mange kona har hatt før meg, men kan vanskelig se for meg at det er så mange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #18 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg vet det men skulle også ønsket at noen fikk ut fingeren og kunne si et tall Anonymkode: 24280...fc4 Det er veldig viktig som jeg skriver over (M55) at du skiller på alder. I voksen alder over 40/50 år ville jeg ikke kunne kreve noe som helst utover fra den dagen vi eventuelt ble kjærester. Derimot, den kvinne jeg skulle lage mine barn med, her snakker vi maks 5-6 stk hvis jeg hadde møtt henne som 25 åring. Anonymkode: fa579...1d3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #19 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Om meg med mine 4 partnere er for mange eller «få nok» er irrelevant. En mann som spør vil aldri bli min nummer 5 uansett😊 Menn som spør om sånt er langt utenfor mine preferanser. Anonymkode: e1ce8...d5d Ingen mener 5 er for mye, hvis du ikke er 16 år da. Anonymkode: fa579...1d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #20 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk for fine ord men dette handler ikke om meg på den måten. Jeg er rett og slett nysgjerrig på hva for mange er. Jeg var ikke engang klar over at det var et tema i dette århundret, før begynte å bruke KG. Men godt mulig det er er opphoping av spesielle menn her, som ikke er representative for menn generelt i Norge. Så mtp hvor ofte jeg har sett diskusjoner her hvor hvor kvinner dømmes over dette, burde noen menn her klare å gi et svar også på hva «for mange» er. Anonymkode: 24280...fc4 I dag har vi jo Only Fans jenter som filmer at de ligger med 100 gutter på under 12 timer. Så ja, det er et tema. Vil du si at det er greit? En opphoping av spesielle jenter. Anonymkode: fa579...1d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå