AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Har lenge slitt med magen. De finner ikke noe feil ved ct eller mr, men jeg har en ekstrem lyd i magen . Det bråker altså noe hinsides og forekommer alltid etter måltider. Det holder på i timesvis i strekk. Jeg blir mer eller mindre panisk av det og venter bare på tarmslyng. Det her er åpenbart ikke normalt! Jeg har IBS og refluks, men vet ikke lenger hva jeg skal gjøre. Det her går kraftig utover psyken min også. Noen som har vært borti noe lignende eller har råd? Legen finner ikke noe, men jeg kan ikke slå meg til ro med å ha det sånn. Jeg blir jo livredd. Jeg ser at tarmene mine beveger seg liksom… Anonymkode: 4dc64...f68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Stress? Magen påvirkes veldig av stress. Anonymkode: 22342...a13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Når jeg er stresset og stresser veldig og kanskje gruer meg til noe, så begynner magen å rumle og lage lyd hos meg. Den gjør aldri det når jeg sitter i ro og fred hjemme, uansett hvor mye eller lite jeg har i magen. Men stress - da begynner den med en gang. Kan det være noe sånt hos deg også? Anonymkode: 6dd3b...ed6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Stress? Magen påvirkes veldig av stress. Anonymkode: 22342...a13 Jada, jeg er stressa støtt og sliter psykisk, men blir ikke mindre stressa av der her. Det er en så høy lyd at det er helt krise. Det smeller og piper i magen på meg og er fryktelig ubehagelig. Jeg blir paralysert av det.. Anonymkode: 4dc64...f68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Når jeg er stresset og stresser veldig og kanskje gruer meg til noe, så begynner magen å rumle og lage lyd hos meg. Den gjør aldri det når jeg sitter i ro og fred hjemme, uansett hvor mye eller lite jeg har i magen. Men stress - da begynner den med en gang. Kan det være noe sånt hos deg også? Anonymkode: 6dd3b...ed6 Kan godt hende det skyldes det, men det går jo ikke over. Jeg har jo hatt romling i magen før også fra tid til annen, men det her er ekstremt. Vet ikke hva jeg skal gjøre.. Anonymkode: 4dc64...f68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jada, jeg er stressa støtt og sliter psykisk, men blir ikke mindre stressa av der her. Det er en så høy lyd at det er helt krise. Det smeller og piper i magen på meg og er fryktelig ubehagelig. Jeg blir paralysert av det.. Anonymkode: 4dc64...f68 Hadde en dag der var ganske stille og da var jeg så glad, men så kommer det tilbake. Jeg tør knapt å spise mat. Anonymkode: 4dc64...f68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hadde en dag der var ganske stille og da var jeg så glad, men så kommer det tilbake. Jeg tør knapt å spise mat. Anonymkode: 4dc64...f68 Hos meg romler det mest når jeg har bare drikke og ikke mat i magen. Så hvis du ikke spiser, så romler det vel bare enda mer, skulle jeg tro? Det er jo vanlig blant mennesker at "Magen sier i fra" at det er på tide og fylle på mat ved at den lager romlelyder. Når magen er tung av mat får den jo ikke lagd de samme lydene. Anonymkode: 6dd3b...ed6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hos meg romler det mest når jeg har bare drikke og ikke mat i magen. Så hvis du ikke spiser, så romler det vel bare enda mer, skulle jeg tro? Det er jo vanlig blant mennesker at "Magen sier i fra" at det er på tide og fylle på mat ved at den lager romlelyder. Når magen er tung av mat får den jo ikke lagd de samme lydene. Anonymkode: 6dd3b...ed6 Men det er etter matinntak at jeg får denne romlingen. På tom mage er det stort sett helt stille. Det er helt forferdelig å gå sånn.. Anonymkode: 4dc64...f68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men det er etter matinntak at jeg får denne romlingen. På tom mage er det stort sett helt stille. Det er helt forferdelig å gå sånn.. Anonymkode: 4dc64...f68 Åja. Da er du stikk motsatt av meg. Beklager, jeg var ikke mye til hjelp akkurat. Håper du finner svar. Anonymkode: 6dd3b...ed6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Åja. Da er du stikk motsatt av meg. Beklager, jeg var ikke mye til hjelp akkurat. Håper du finner svar. Anonymkode: 6dd3b...ed6 At det romler når man er sulten er jo et veldig normalt fenomen, men dette jeg holder på med er ikke normalt. Jeg kjenner på kroppen min at noe er veldig feil, men får ikke hjelp så da blir man jo bare gående med dritten da. Anonymkode: 4dc64...f68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå