AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Skal ha oss ny sofa, lyst å ha med høye nok bein til robot-støvsugeren kan gå under. Får sjokk hver gang vi drar frem sofaen vi har nå, skjønner ikke hvordan alt mulig kan finne veien under. Noen som har tips? Jeg finner ingen fine. Har ikke tenkt noen spesifikk stil, vil bare ha tips 🙂 Anonymkode: 2e657...585 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden På sånne modulsofaer kan man som regel velge høyde og utseende på beina selv. Anonymkode: 0d1e1...f5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Jeg kjøpte en sofa fra Brunstad for få år siden, bestilte da med høyere ben enn den opprinnelig kom med. Anonymkode: cf5f5...0a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arba Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Skal ha oss ny sofa, lyst å ha med høye nok bein til robot-støvsugeren kan gå under. Får sjokk hver gang vi drar frem sofaen vi har nå, skjønner ikke hvordan alt mulig kan finne veien under. Noen som har tips? Jeg finner ingen fine. Har ikke tenkt noen spesifikk stil, vil bare ha tips 🙂 Anonymkode: 2e657...585 Denne er fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Har sofa fra Hovden møbler, kan velge ben selv. Anonymkode: dd4ea...9bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå