AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Kofferten går inn under målene til "Norgespakke", og jeg tenker å feste en søppelsekk over kofferten. Anonymkode: 5f93e...406 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Delia Peabody Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Da kan du gjøre det ja 👍🏻 skulle du glemme å dra en sekk over den vil du få straffeporto. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Jeg bruker postnord til store ting, det har vert billigere pluss at der er det ikke de samme kravene til størrelse. Jeg har sendt en stor puff, sånn kasse med polstret lokk, og en levegg faktisk. Anonymkode: 754be...0e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg bruker postnord til store ting, det har vert billigere pluss at der er det ikke de samme kravene til størrelse. Jeg har sendt en stor puff, sånn kasse med polstret lokk, og en levegg faktisk. Anonymkode: 754be...0e1 Takk for tipset🙃 ts Anonymkode: 5f93e...406 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg bruker postnord til store ting, det har vert billigere pluss at der er det ikke de samme kravene til størrelse. Jeg har sendt en stor puff, sånn kasse med polstret lokk, og en levegg faktisk. Anonymkode: 754be...0e1 Jeg gikk inn på Postnord nå og oppdaget at det ikke er mulig å sende til seg selv? Jeg er bortreist og skal sende den ene kofferten som jeg ikke får med meg på flyet, og rimeligste frakten er med posten eller postnord. Må fylle inn avsender og mottaker og når jeg skriver navnet mitt og samme mobilnummer på begge delene, blir det bare tull. Er ikke det merkelig? ts Anonymkode: 5f93e...406 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg gikk inn på Postnord nå og oppdaget at det ikke er mulig å sende til seg selv? Jeg er bortreist og skal sende den ene kofferten som jeg ikke får med meg på flyet, og rimeligste frakten er med posten eller postnord. Må fylle inn avsender og mottaker og når jeg skriver navnet mitt og samme mobilnummer på begge delene, blir det bare tull. Er ikke det merkelig? ts Da sender du poste restant, og henter det i løpet av to uker. Anonymkode: ea3eb...4a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enda en tulling Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg gikk inn på Postnord nå og oppdaget at det ikke er mulig å sende til seg selv? Jeg er bortreist og skal sende den ene kofferten som jeg ikke får med meg på flyet, og rimeligste frakten er med posten eller postnord. Må fylle inn avsender og mottaker og når jeg skriver navnet mitt og samme mobilnummer på begge delene, blir det bare tull. Er ikke det merkelig? ts Anonymkode: 5f93e...406 Da må du sende med Posten likevel, da. Der kan du sende til deg selv. Jeg har gjort det, går helt fint. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå