Gå til innhold

Til alle menn (og deres kvinner/koner) når mister menn sexlyst?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dere som er i underskudd på sex ønsker det selvfølgelig hele tiden. Det hadde ikke vært tilfellet dersom dere var i underskudd på sex, så i den situasjonen der ene er i underskudd og andre opplever det som mas bør ikke målet være å ha sex så ofte som man føler er nødvendig når man er i underskudd (da trenger man det hele tiden FORDI man er i underskudd), men å prøve å få til en frekvens som begge kan takle med kåthet. 

Bort med mas! Det hjelper absolutt ingenting. Den som har mest lyst må heller bygge opp grunnlag for lyst hos den andre. Ledsaget av positiv dialog som medfører at den med minst lyst i det minste har lyst til å få lyst. 

Jeg har selv vært i forhold med mann som kom ut av forhold hvor kvinnen aldri hadde lyst nærmest, og han "kunne helst hatt sex hver dag". I møte med meg som gjerne hadde sex hver dag tok det jammen ikke lang tid før han ikke var i underskudd lenger, og noe hver dag ønsket han da langt fra. Det var ikke det reelle behovet, men behovet han følte da han var i underskudd. 

Påpeker dette fordi det er viktig å være bevisst på for å sikte på den mellomtingen begge helt reelt kunne leve godt med, istedenfor å sikte på å ha sex så ofre som man føler behov for når man er i underskudd. Det gjør dialog og å finne frem til en gylden middelvei vanskelig. 

Anonymkode: 95d82...4fb

Dette er min erfaring også.

Jeg som kvinne vil ha sex hver dag når jeg er i et godt forhold. Slik har jeg alltid vært. I møte med ny potensiell partner er jeg ærlig og tydelig på dette fra start, og spør hvordan det ligger an med sexlysten hans.

Uten unntak svarer menn "hver dag". Men kun 2-3 har orket sex minst 5 ganger i uka. 

Anonymkode: 2db10...7e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er en mann på 53. Har gradvis mistet sexlysten de siste årene. Grunnen er nok at jeg ikke tenner på kona lenger. Kjedelig og rutinepreget sex var en medvirkende årsak. 

Anonymkode: 8ab7f...339

Hva har du gjort for å bevare sexlysten din?

Hvorfor tenner ikke kona di deg lenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er en mann på 53. Har gradvis mistet sexlysten de siste årene. Grunnen er nok at jeg ikke tenner på kona lenger. Kjedelig og rutinepreget sex var en medvirkende årsak. 

Hva sier kona da? Tar hun initiativ? 

Anonymkode: fdb94...16e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vet ikke. Her er det bra trykk bare en nærmer seg fruen. Lukten av henne, et blikk. Godt en trener og er attraktiv i hennes øyne. Hun er mer en tydelig når hun er klar. Deilig.

Mann 54.

Anonymkode: bb061...a2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva har du gjort for å bevare sexlysten din?

Hvorfor tenner ikke kona di deg lenger?

Jeg har ikke gjort noe for å bevare sexlysten. Det ville bare ført til frustrasjon. Hun har ikke lyst hun heller.

Hun tenner meg ikke fordi jeg er lei av henne. Vi har vært sammen i 20 år, 17 av dem barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fordi menn blir lei av å knulle samme dama hele tiden. Uansett dama. Charter-Hilde eller Salma Hayek.

Helt normalt, enten mannen er 25 eller 55. 

"Hver gang du ser en dritfin dame, så tenk på at det finnes en mann som er lei av å knulle henne" - Charlie Sheen

M40

Anonymkode: b1d1e...4d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fordi menn blir lei av å knulle samme dama hele tiden. Uansett dama. Charter-Hilde eller Salma Hayek.

"Hver gang du ser en dritfin dame, så tenk på at det finnes en mann som er lei av å knulle henne" - Charlie Sheen

M40

😅

For å svare på spørsmålet. Mannen min er 62 og kunne sikkert hatt sex daglig om han hadde fått mulighet. Hvis han ikke sovner først da…

Han er trøttere generelt, men virker ikke som sexlysten er borte for å si det pent. 

Jeg derimot, har mista mye sexlyst men setter fortsatt pris på nærhet og å bli begjært. 
K 56

Anonymkode: 1774c...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

M40

Er helt enig. Man kan bli lei av hverandre. For min del når min mann ble syk og ikke ville ha sex, så ble jeg hyperfiksert. Ble akkurat som om at jeg var nymfo. Da jeg fant meg ny mann så hadde vi selvsagt "kaninperioden" i starten, vi har pratet mye om dette, at nærhet er viktig for meg, at vi skal være kjærester og ikke venner. Nå har vi vært sammen i 6 år og har to (tre totalt) barn sammen. Vi kan ha sex hver kveld eller det kan gå en uke eller to i mellom. Det er avslappet og deilig. Ikke noe press, ikke noe klaging eller pliktsex.

Vi har vært på erotisk massasje i Oslo og lærte en del herlige tekniker sammen. F.eks å bare berøre uten å ha sex, røre ved siden av kjønnet, blåse på, slikke rundt osv. Det er SÅ sykt opphissende at man nesten knekker sammen. 

Anonymkode: abe23...772

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...