AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Jeg er en gift kvinne i slutten av 40-årene. Mannen min er litt eldre og har nettopp fylt 50. Vi har lenge slitt med at han ikke har lyst. Føler jeg er mannen som "maser" for så å bli avvist. Trodde det var mest vanlig at det kvinner som ikke ville og at mannen "aldri får nok". Vel, jeg er kvinnen som aldri får nok. Har masse leketøy som er flittig i bruk, men det er jo ikke det samme! Hjelp!! Anonymkode: 903f5...914 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Hvorfor har du lagt dette i sorgforumet? Anonymkode: 9d6ca...294 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Ser det nå. Hvordan får jeg det fjernet? Anonymkode: 903f5...914 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden M 45 her. Merker enda ikke forskjell fra 20 årene. Kan godt ha sex hver dag. Anonymkode: ec5b9...e37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): M 45 her. Merker enda ikke forskjell fra 20 årene. Kan godt ha sex hver dag. Anonymkode: ec5b9...e37 Da er kona / damen din heldig i såfall. Anonymkode: 903f5...914 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden Vel, hva slags rutine ved sex har dere da? Er du aktiv, eller må han stå for all gymnastikken? Anonymkode: 2db97...cc3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Da er kona / damen din heldig i såfall. Anonymkode: 903f5...914 Jeg tror ikke hun ser det sånn. Hun skulle nok ønske jeg mista sexlysten snart 😅 Anonymkode: ec5b9...e37 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Del Skrevet 7 timer siden Gift med mann på litt over 50 (jeg er noen år yngre), og han har ikke mistet lysten iallefall. Vi leker og finner stadig ut noe å teste, så har et aktivt sexliv til tross for 30 år sammen. Anonymkode: e7fc1...668 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #9 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg er en gift kvinne i slutten av 40-årene. Mannen min er litt eldre og har nettopp fylt 50. Vi har lenge slitt med at han ikke har lyst. Føler jeg er mannen som "maser" for så å bli avvist. Trodde det var mest vanlig at det kvinner som ikke ville og at mannen "aldri får nok". Vel, jeg er kvinnen som aldri får nok. Har masse leketøy som er flittig i bruk, men det er jo ikke det samme! Hjelp!! Anonymkode: 903f5...914 Hadde jeg vært mann hadde jeg ikke likt at du holdt på med så mye «leketøy» tror jeg… hva synes han om det? Anonymkode: 26e8e...bee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hadde jeg vært mann hadde jeg ikke likt at du holdt på med så mye «leketøy» tror jeg… hva synes han om det? Anonymkode: 26e8e...bee 😳😳😳😳 Anonymkode: 2db10...7e2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Del Skrevet 6 timer siden Mannen og jeg er i midten av 40-årene, han mistet lysten for rundt ti år siden, de siste 6-7 årene har vi hatt sex mindre enn fem ganger i året. For meg er det krise, spesielt siden jeg på den samme tiden har opplevd at sexlysten bare blir sterkere. Jeg har foreslått å åpne forholdet, men det er uaktuelt for ham. Han viser heller ikke store innsatsen for å gjøre noe med det, men kommer med de samme unnskyldningene, at han er sliten, trøtt, stresset, osv. Så har ingen råd, annet enn at jeg forstår hvordan du har det ❤️ Anonymkode: fdc3e...34d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 6 timer siden #12 Del Skrevet 6 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ser det nå. Hvordan får jeg det fjernet? Anonymkode: 903f5...914 Rapporter ditt eget hovedinnlegg, skriv i boksen som kommer opp at du ønsker innlegget flyttet til riktig underforum (Seksualitet, kanskje eller hva du ønsker) og send. Moderatorene leser rapporteringene som kommer inn, men de har ikke mulighet for å lese alle bruker-innleggene over hele dette store forumet, så klart. Så bruk rapporteringsfunksjonen når du vil si moderatorene noe eller be om noe (som flytting av innlegg). Øverst til høyre i dine (og andres) innlegg er det tre små sorte prikker. De skal du klikke på for å rapportere. Endret 5 timer siden av Million 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #13 Del Skrevet 6 timer siden Jeg er gift med en mann på 54, han har ikke mista lysten enda i allefall. Han klarer kanskje ikke sex mange ganger pr dag lengre (men det gjør ikke jeg heller ), men kan godt ha sex hver dag. Anonymkode: f566d...e26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #14 Del Skrevet 6 timer siden Dere som er i underskudd på sex ønsker det selvfølgelig hele tiden. Det hadde ikke vært tilfellet dersom dere var i underskudd på sex, så i den situasjonen der ene er i underskudd og andre opplever det som mas bør ikke målet være å ha sex så ofte som man føler er nødvendig når man er i underskudd (da trenger man det hele tiden FORDI man er i underskudd), men å prøve å få til en frekvens som begge kan takle med kåthet. Bort med mas! Det hjelper absolutt ingenting. Den som har mest lyst må heller bygge opp grunnlag for lyst hos den andre. Ledsaget av positiv dialog som medfører at den med minst lyst i det minste har lyst til å få lyst. Jeg har selv vært i forhold med mann som kom ut av forhold hvor kvinnen aldri hadde lyst nærmest, og han "kunne helst hatt sex hver dag". I møte med meg som gjerne hadde sex hver dag tok det jammen ikke lang tid før han ikke var i underskudd lenger, og noe hver dag ønsket han da langt fra. Det var ikke det reelle behovet, men behovet han følte da han var i underskudd. Påpeker dette fordi det er viktig å være bevisst på for å sikte på den mellomtingen begge helt reelt kunne leve godt med, istedenfor å sikte på å ha sex så ofre som man føler behov for når man er i underskudd. Det gjør dialog og å finne frem til en gylden middelvei vanskelig. Anonymkode: 95d82...4fb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #15 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Trodde det var mest vanlig at det kvinner som ikke ville og at mannen "aldri får nok". Dette er vanlig tankegang for kvinner, og veldig usunn holdning. Det kan være uendelige grunner for nedsatt sexlyst hos menn, akkurat som for kvinner. Jeg hadde periode med nedsatt lyst, antar det var pga stress, og kjæresten tenkte som deg, at menn alltid skal være klare og ble såret og fornærmet for at jeg ikke ville, og det var veldig skadelig for forholdet, det fører til press, og egentlig en nedlatende holdning mot menn, vi er mennesker, ikke maskiner Anonymkode: d164c...ea9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #16 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er en gift kvinne i slutten av 40-årene. Mannen min er litt eldre og har nettopp fylt 50. Vi har lenge slitt med at han ikke har lyst. Føler jeg er mannen som "maser" for så å bli avvist. Trodde det var mest vanlig at det kvinner som ikke ville og at mannen "aldri får nok". Vel, jeg er kvinnen som aldri får nok. Har masse leketøy som er flittig i bruk, men det er jo ikke det samme! Hjelp!! Anonymkode: 903f5...914 M55, helt motsatt her! Har du konfrontert mannen din? Anonymkode: fdb94...16e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #17 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde jeg vært mann hadde jeg ikke likt at du holdt på med så mye «leketøy» tror jeg… hva synes han om det? Anonymkode: 26e8e...bee Oi, en kvinne/kone som utforsker med leketøy er jo kjempeopphissende😉 Lenge siden det var en dildo her i huset😁 Anonymkode: fdb94...16e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #18 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hadde jeg vært mann hadde jeg ikke likt at du holdt på med så mye «leketøy» tror jeg… hva synes han om det? Anonymkode: 26e8e...bee Jøss. Motsatt for min del. Jeg har ikke spesielt ofte lyst selv. Tar vel initiativ ca hvert skuddår. Men jeg syntes det er bare supert at kona kan onanere og ha det fint seksuelt med seg selv. At hun har et par leketøy er jo bare ekstra morsomt syntes jeg🤷🏼♂️ Anonymkode: 7998d...af5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #19 Del Skrevet 4 timer siden Jeg var også kvinnen som aldri fikk nok, har to venninner som har det likt i sine forhold. Menn mister også sexlyst, men det virker som mange av oss tror vi er alene. Jeg skilte meg fra min eksmann, jeg ønsket ikke leve som en nonne i en ung alder. Nå har jeg fått meg en mann som har normal sexlyst og vi har begge sex så ofte vi har lyst. Anonymkode: abe23...772 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #20 Del Skrevet 4 timer siden Jeg er en mann på 53. Har gradvis mistet sexlysten de siste årene. Grunnen er nok at jeg ikke tenner på kona lenger. Kjedelig og rutinepreget sex var en medvirkende årsak. Anonymkode: 8ab7f...339 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå