AnonymBruker Skrevet 26. februar #1 Del Skrevet 26. februar Hei dere, Jeg har opplevd to spontanaborter etter hverandre. Det var 1,5 år mellom disse. Den første i uke 7+2 Den andre i uke 4+4 Noen som vet om dette er vanlig eller om det er et dårlig tegn? Har pcos og går på metformin. Anonymkode: c8c94...627 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #2 Del Skrevet 26. februar Jeg mistet tre ganger på rappen (alle tidlig, en i uke 10 og så to rundt uke 6). Og så satt spira. (Hadde to barn før spontanabortene). Jeg har også pcos. Anonymkode: 84f48...358 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #3 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (På 26.2.2025 den 13.06): Jeg mistet tre ganger på rappen (alle tidlig, en i uke 10 og så to rundt uke 6). Og så satt spira. (Hadde to barn før spontanabortene). Jeg har også pcos. Anonymkode: 84f48...358 Ekspander Takk for du deler dine erfaringer❤️ Anonymkode: c8c94...627 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #4 Del Skrevet 26. februar Jeg hadde to spontanaborter etter hverandre, prøvde på nytt med én gang etter begge ganger. Første gangen i uke 8, andre gangen uke 10. 3. gangen satt den, har nå en 5-åring 🥰 Anonymkode: e4ffc...571 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #5 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (På 26.2.2025 den 13.16): Jeg hadde to spontanaborter etter hverandre, prøvde på nytt med én gang etter begge ganger. Første gangen i uke 8, andre gangen uke 10. 3. gangen satt den, har nå en 5-åring 🥰 Anonymkode: e4ffc...571 Ekspander Godt å høre, takk for at du deler❤️ Anonymkode: c8c94...627 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #6 Del Skrevet 26. februar Det skjedde meg også, i uke 7 og uke 12 omtrent. To ganger på rad, så to fullgåtte svangerskap etterpå, uten komplikasjoner 🙂 Jeg har verken pcos eller brukte medisiner for noe annet. Har hørt av flere bekjente at de har mistet, og tror det er ganske vanlig 🥰 Anonymkode: 721e4...f98 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #7 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (På 26.2.2025 den 14.46): Det skjedde meg også, i uke 7 og uke 12 omtrent. To ganger på rad, så to fullgåtte svangerskap etterpå, uten komplikasjoner 🙂 Jeg har verken pcos eller brukte medisiner for noe annet. Har hørt av flere bekjente at de har mistet, og tror det er ganske vanlig 🥰 Anonymkode: 721e4...f98 Ekspander Så fantastisk! Tusen takk for at du deler, setter så stor pris på å høre gode historier. Håper virkelig det går bra den tredje gangen for oss også❤️ Anonymkode: c8c94...627 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #8 Del Skrevet 27. februar Jeg har hatt 3 spontanaborter for ikke lenge siden. To i uke 5, og en i uke 8. Nå er jeg gravid på nytt, akkurat fått positiv test, og fått hastehenvisning til spesialist. Har tre barn fra før, med en spontanabort før tredjemann. Ellers ukompliserte svangerskap, bortsett fra for tidlig vannavgang med tredjemann (i uke 34, men fødte ikke før i uke 37). Anonymkode: 229a5...eae 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå