AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Hei dere, Jeg har opplevd to spontanaborter etter hverandre. Det var 1,5 år mellom disse. Den første i uke 7+2 Den andre i uke 4+4 Noen som vet om dette er vanlig eller om det er et dårlig tegn? Har pcos og går på metformin. Anonymkode: c8c94...627 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Jeg mistet tre ganger på rappen (alle tidlig, en i uke 10 og så to rundt uke 6). Og så satt spira. (Hadde to barn før spontanabortene). Jeg har også pcos. Anonymkode: 84f48...358 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg mistet tre ganger på rappen (alle tidlig, en i uke 10 og så to rundt uke 6). Og så satt spira. (Hadde to barn før spontanabortene). Jeg har også pcos. Anonymkode: 84f48...358 Takk for du deler dine erfaringer❤️ Anonymkode: c8c94...627 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Jeg hadde to spontanaborter etter hverandre, prøvde på nytt med én gang etter begge ganger. Første gangen i uke 8, andre gangen uke 10. 3. gangen satt den, har nå en 5-åring 🥰 Anonymkode: e4ffc...571 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg hadde to spontanaborter etter hverandre, prøvde på nytt med én gang etter begge ganger. Første gangen i uke 8, andre gangen uke 10. 3. gangen satt den, har nå en 5-åring 🥰 Anonymkode: e4ffc...571 Godt å høre, takk for at du deler❤️ Anonymkode: c8c94...627 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Det skjedde meg også, i uke 7 og uke 12 omtrent. To ganger på rad, så to fullgåtte svangerskap etterpå, uten komplikasjoner 🙂 Jeg har verken pcos eller brukte medisiner for noe annet. Har hørt av flere bekjente at de har mistet, og tror det er ganske vanlig 🥰 Anonymkode: 721e4...f98 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Det skjedde meg også, i uke 7 og uke 12 omtrent. To ganger på rad, så to fullgåtte svangerskap etterpå, uten komplikasjoner 🙂 Jeg har verken pcos eller brukte medisiner for noe annet. Har hørt av flere bekjente at de har mistet, og tror det er ganske vanlig 🥰 Anonymkode: 721e4...f98 Så fantastisk! Tusen takk for at du deler, setter så stor pris på å høre gode historier. Håper virkelig det går bra den tredje gangen for oss også❤️ Anonymkode: c8c94...627 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå