AnonymBruker Skrevet 27. februar #21 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (På 26.2.2025 den 15.01): ... Og når den har blitt vasket i maskinen så bruker du den til å tørke av kjøkkenoverflatene etterpå? 😅 Anonymkode: 5750e...c2c Bruker du frottékluter på kjøkkenet (som gjerne er det man bruker på kropp)? Her har vi egne kluter for kjøkken (type strikkede eller mikrofiber) Anonymkode: 73a9f...c6f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #22 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (På 26.2.2025 den 13.33): Hvordan fungerer dette i lengden? Blir man vant til det,- tenker ikke over det? Erfaringer? Anonymkode: 0ac4e...8a4 Sammen i 6 år, gift i 3. Har nesten alltid brukt kondom. Jeg nekter å bruke hormon prevensjon, etter fødsel prøvde jeg kobber spiral men da blødde jeg konstant i 6mnd + mensensmerter fra helvete konstant. Så fjernet den og begynte med kondom igjen. Anonymkode: cd94d...1de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Pikenes Skrevet 27. februar #23 Del Skrevet 27. februar Vi brukte kondom helt til det ikke var nødvendig lengre. Det hendte en del ganger at vi hadde sex med avbrutt samleie, noe jeg syntes var litt stress. Nå når vi er blitt så pass gamle at kondom ikke er nødvendig, synes jeg sexen er bedre enn noen gang før. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 27. februar #24 Del Skrevet 27. februar (endret) Vi gjorde det i en periode fram til jeg steriliserte meg. Funka helt fint og det var objektivt null stress. Det var litt avbrudd for å ta det på og det trakk ned, men samtidig kunne vi det gjøre litt sexy. Og det gjorde at jeg enklere kunne holde lengre. Så det var definitivt positive sider, også for meg som mann. På den andre siden synes jeg det er innmari sexy og tennende å tenke på at jeg kommer dypt inni henne og "fyller henne". Vi kunne helt sikkert gjort mer ut av det, og det hadde vi nok gjort, om jeg ikke hadde løst "problemet" permanent. Det finnes jo mye rart innen kondomverden og om man legger bort holdningen om at kondom er dritt, så er det mye man kan gjøre eller veksle mellom. Men selv om vi teknisk sett trenger prevensjon lengre, har jeg ikke noe i mot å likevel bruke kondom, nettopp for variasjonen. Prøv ut merker, prøv ut typer, ta på en svart enn og lat som at du gir dama en BBC. Gjør det til en feature; kjøp en ny type og sent et bilde til partner om at du gleder deg til å prøve dem ut på ham/henne. Endret 27. februar av Even Tuell 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #25 Del Skrevet 27. februar Jepp. Alltid gjort det i mine forhold fordi jeg ikke vil bruke hormonprevensjon. Aldri vært borti noen som reagerte på det. Eneste ulempen er at det kan bli litt tørt om vi holder på lenge. Så vi har sex uten kondom først og tar den på litt før mannen tenker å komme. Nå håper jeg han steriliserer seg snart da👍 Anonymkode: 371af...349 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #26 Del Skrevet 27. februar Snipp snipp. Anonymkode: 48f1e...6c7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #27 Del Skrevet 27. februar Dette er den kvalmeste tråden jeg har lest! Finnes det virkelig folk som ikke tisser og vasker seg nedentil rett etter?! Med eller uten kondom - det er et must uansett! Anonymkode: 670cb...5a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #28 Del Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (På 26.2.2025 den 13.33): Hvordan fungerer dette i lengden? Blir man vant til det,- tenker ikke over det? Erfaringer? Anonymkode: 0ac4e...8a4 Deilig uten kondom! Han er sterilisert! Anonymkode: 654a6...8db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #29 Del Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (På 26.2.2025 den 14.53): Aldri hatt det problemet. Jeg legger meg til å sove. Vi har vaskekluter i nattbordskuffen. Tørker meg og har den i mellom og sover. Det renner ut når jeg går på do om morgen. Så bruker jeg truseinnlegg på dagen som fanger opp hvis det renner noe i løpet av dagen. Anonymkode: e674c...72b Sånn gjør vi det også. Har nå blitt så vant til det at jeg sover alltid med klut mellom beina, selv om vi ikke har hatt sex eller han ikke har kommet inni meg. Anonymkode: ba253...ded Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #30 Del Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (På 26.2.2025 den 21.16): Ja, vi er gift og har brukt kondom siden vi fikk barn. Ønsker ikke å bruke hormonell prevensjon lenger, og mannen ønsker ikke per nå å sterilisere seg, så da blir det kondom. For min del synes jeg det er helt topp, slipper sølet og jeg merker ingen forskjell om han har kondom eller ikke. Han synes også det fungerer fint. Anonymkode: bf6c4...255 Samme her. Synes det er undervurdert som prevensjon, ikke bare som beskyttelse mot smitte. Deilig for oss damer å slippe å ta noe/bruke noe som helst. Og renslig 😍 Anonymkode: 0ac4e...8a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #31 Del Skrevet 28. februar Aldri. Når vi har sex om kvelden bare sovner vi. Har aldri gitt meg noe trøbbel nedentil. Hvis det blir en morgenkjappis betyr det puling på gammel moro, men det er oftest hans show. Jeg er ikke helt i mood, men vil ha bruke morgenpikken et par minutter får han lov til å ta en tømmings. Er grei sånn. 😀 Anonymkode: dbe93...327 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #32 Del Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (På 27.2.2025 den 23.36): Dette er den kvalmeste tråden jeg har lest! Finnes det virkelig folk som ikke tisser og vasker seg nedentil rett etter?! Med eller uten kondom - det er et must uansett! Anonymkode: 670cb...5a0 Med kondom så skjønner jeg ikke at det er så nødvendig med vask? Anonymkode: 0ac4e...8a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #33 Del Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (6 timer siden): Med kondom så skjønner jeg ikke at det er så nødvendig med vask? Anonymkode: 0ac4e...8a4 Fortell det til alle basseluskene som det florerer av i underlivet vårt. De blir godt gnidd inn i alle hull der nede, både med og uten kondom. Det er masse hud, svette, safter, eventuelle sykdommer, urin og bæsj i en herlig cocktail, og dette blir smurt rundt omkring. Opp og rundt urinrøret, skjeden, rumpehull, nedover lårene dine, på hendene dine, etc. Så gå og tiss, og ta en kjapp vask. Sex er herlig grisete! Anonymkode: 670cb...5a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #34 Del Skrevet 1. mars Har brukt det i 18 år, så vil si vi er vant med det. Aldri opplevd noen problemer, og synes ikke det er noe pes. Har det bestandig liggende i tursekker i tilfelle vi får et spontant behov. Ser dog ikke noen grunn til å tisse etter sex når vi bruker kondom Anonymkode: a5adb...83b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå