AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Hvordan fungerer dette i lengden? Blir man vant til det,- tenker ikke over det? Erfaringer? Anonymkode: 0ac4e...8a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Ja. Vi syntes kondom er supert. Prevensjon som påvirker hormoner etc er helt uaktuelt. Jeg syntes kondom er fantastisk. Det gjør det litt lettere å kontrollere orgasme/tiden og samtidig fungerer kondom som en penisring «light». Holder meg hardere, lengre. Anonymkode: 48617...ceb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden Jepp. Hater klinet som kommer etterpå. Jeg vil ha sex.. kommer og kunne ta på meg trusa og legge meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden mommyaka skrev (31 minutter siden): Jepp. Hater klinet som kommer etterpå. Jeg vil ha sex.. kommer og kunne ta på meg trusa og legge meg. Hvorfor kan du ikke det ellers? Anonymkode: 0ac4e...8a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hvorfor kan du ikke det ellers? Anonymkode: 0ac4e...8a4 For da renner sæden ut...og jeg må gå tisse etter sex om vi ikke bruker kondom. Da er det så mye deiligere å komme, ta på truse og ligge og slappe av 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden mommyaka skrev (1 minutt siden): For da renner sæden ut...og jeg må gå tisse etter sex om vi ikke bruker kondom. Da er det så mye deiligere å komme, ta på truse og ligge og slappe av Truseinnlegg? Anonymkode: 0ac4e...8a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Del Skrevet 7 timer siden mommyaka skrev (7 minutter siden): For da renner sæden ut...og jeg må gå tisse etter sex om vi ikke bruker kondom. Da er det så mye deiligere å komme, ta på truse og ligge og slappe av Aldri hatt det problemet. Jeg legger meg til å sove. Vi har vaskekluter i nattbordskuffen. Tørker meg og har den i mellom og sover. Det renner ut når jeg går på do om morgen. Så bruker jeg truseinnlegg på dagen som fanger opp hvis det renner noe i løpet av dagen. Anonymkode: e674c...72b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Aldri hatt det problemet. Jeg legger meg til å sove. Vi har vaskekluter i nattbordskuffen. Tørker meg og har den i mellom og sover. Det renner ut når jeg går på do om morgen. Så bruker jeg truseinnlegg på dagen som fanger opp hvis det renner noe i løpet av dagen. Anonymkode: e674c...72b Så du ligger med en vaskeklut med sperm i trusa hele natta? Anonymkode: 5750e...c2c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #9 Del Skrevet 7 timer siden Man skal gå og tisse etter sex for å forebygge urinveisinfeksjon. Anonymkode: 5750e...c2c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #10 Del Skrevet 7 timer siden Vi bruker kondom når samboer har utbrudd av herpes. Avhengig av hvor utbruddet havner da, må kunne dekkes av kondomen. Blir også kondomer etter fødsel frem til mannen er sterilisert. Kondom fungerer helt supert, jeg merker ikke særlig forskjell for å være ærlig 😆 Anonymkode: f4d21...1e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så du ligger med en vaskeklut med sperm i trusa hele natta? Anonymkode: 5750e...c2c ... Og når den har blitt vasket i maskinen så bruker du den til å tørke av kjøkkenoverflatene etterpå? 😅 Anonymkode: 5750e...c2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #12 Del Skrevet 6 timer siden Vi bruker kondom fordi jeg ikke tåler hormonpreventiv. Det har vi gjort i 15 år nå, og det blir en vane. Vi er like spontane i å ha sex som tidligere. Det er alltid kondomer i nattbordskuffen, og jeg har kondom i lommene på alle uteklærne mine. Det er bare et par uker siden vi tok en spontan kjappis på skitur. Anonymkode: a4c71...24e 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hillbill Skrevet 1 time siden #13 Del Skrevet 1 time siden Med eksen brukte jeg kondom i mange år, hun fikk UVI hvis jeg ikke brukte det. Egentlig helt problemfritt, og jeg synes ikke det ble mindre følsomt. Av og til litt ubeleilig å måtte avbryte magiske øyeblikk for å ta det på, men verdt det for å kunne ha et fungerende sexliv. Og som noen poengterer over, så var det greit å slippe sølet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #14 Del Skrevet 1 time siden Ja det bruker vi. Jeg ønsker ikke gå på hormoner. Har gjort det i fire år nå i alle fall. Det er helt greit. Vi dropper det hvis vi vet at vi er i en trygg periode. Men det er praktisk. Bedre uten da, men det funker greit: Anonymkode: f0bfb...a8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #15 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Man skal gå og tisse etter sex for å forebygge urinveisinfeksjon. Anonymkode: 5750e...c2c Eller bruke kondom. Anonymkode: 47756...efe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 45 minutter siden #16 Del Skrevet 45 minutter siden Ja, vi er gift og har brukt kondom siden vi fikk barn. Ønsker ikke å bruke hormonell prevensjon lenger, og mannen ønsker ikke per nå å sterilisere seg, så da blir det kondom. For min del synes jeg det er helt topp, slipper sølet og jeg merker ingen forskjell om han har kondom eller ikke. Han synes også det fungerer fint. Anonymkode: bf6c4...255 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå