Gå til innhold

Tenker kun på sjokolade!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har ikke spist sjokolade på 1 uke, jeg er avhengig av sjokoladen har jeg skjønt. Har heller ikke drukket så mye cola, kun 1 glass lørdag. Jeg har faktisk gått ned 1 kg på 1 uke bare ved å kutte ned så mye på sukker, tipper det er vann. Jeg gjør ikke noe annet enn å tenke på den sjokoladen, det å gå forbi hylla på butikken, kjøleskapet osv er virkelig en prøvelse. Spist litt eple for erstatning, men det hjelper lite. Hva gjør du for å komme bort fra dette suget, det er verre enn røykesuget jeg hadde når jeg sluttet å røyke for 13 år siden. 😅

Anonymkode: ccde7...850

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Så flink du har vært! :)

Jeg har prøvd ut det du sier, men det er helt umulig for meg å ikke spise noe i det hele tatt. Jeg har derfor en regel om at jeg kan spise hver dag hvis jeg vil, men bare 1-2 biter. Da går det greit :) For meg er det bedre enn å pine meg gjennom uka. 

Anonymkode: 10620...c6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I skikkelig dårlige perioder (f.eks. under mens) gjør jeg som ab over her, ellers spiser jeg cherrytomater istedenfor, det funker for min del. 

Anonymkode: 53020...881

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg klarer ikke å bare ta litt dessverre, så jeg må være streng med meg selv. Jeg tenker at jeg har alltid lov, men velger å ikke spise i dag fordi jeg holder på med vektnedgang. Jeg skal heller ta en bit når jeg er i selskap med andre, for da vet jeg at jeg ikke kan ta mye. 

Akkurat nå frister ingenting søtt, fordi jeg spiser kun rent kjøtt, fisk, fugl og masse grønnsaker av alle slag + frukt. 

Håper du finner en løsning som funker for deg! Er forferdelig å ha det sånn, at man bare måååå hele tiden 🩶

Anonymkode: 6e773...672

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Drikker lettkakao:)

Anonymkode: 9f61b...fe4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hva det vil si å være sjokoladegal, så skal ikke være altfor bastant, men om jeg hadde hatt sjokolade i kjøleskapet, så hadde jeg tapt kampen. Du kan jo ikke det?? Og å gå utenom sjokoladeområdet i butikken er ganske lett da. 

Jeg kjøper veldig mørk sjokolade og tar en liten bit etter middag. Det er ikke særlig godt, men det er sjokolade:) Også føler man seg litt mer fornem enn når man voldtar en stor plate:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...