Gå til innhold

Småting partneren(e) din(e) gjør som betyr mye?

bokjenta

Anbefalte innlegg

Hva slags småting kan få dæ til å smile eller bli veldi gla over? Føle det e mye snakk om ka som kan være dårlig i forhold og tenke det kan være fint å mimre over de mindre tingene som kanskje ikke virke som en big deal, men likevel får dæ i godt humør 😀

F.eks. det virke kanskje rart men når mannen min kjøpe sjokomelk, så kjøpe han åsså den sukkerfrie ver æ like så æ åsså kan drikke
♥(ノ´∀`)at nån gjør noe for mæ uten at æ har spurt e noe æ e veldi takknemli over~~

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Min er dårlig til å gi komplimenter og kjærlighetserklæringer. Men han gir meg kaffe på sengen hver lørdag og søndag. Holder hånden min alltid når vi er ute og går. Kysser meg nesten hver gang jeg passerer ham idet vi går inn og ut av et rom. Bruker masse tid på å søke på nettet etter ting han synes jeg trenger og som han vil kjøpe til meg (for det meste sportsutstyr). Kan finne på å droppe å dra ut med kompisene eller med hobbyen din fordi han hekker vil være hjemme sammen med meg. 

Anonymkode: cfa78...fab

• Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Min er dårlig til å gi komplimenter og kjærlighetserklæringer. Men han gir meg kaffe på sengen hver lørdag og søndag. Holder hånden min alltid når vi er ute og går. Kysser meg nesten hver gang jeg passerer ham idet vi går inn og ut av et rom. Bruker masse tid på å søke på nettet etter ting han synes jeg trenger og som han vil kjøpe til meg (for det meste sportsutstyr). Kan finne på å droppe å dra ut med kompisene eller med hobbyen din fordi han hekker vil være hjemme sammen med meg. 

Så koselig (´• ω •`) ♡ vi kysse åsså nesten hver gang en av oss går ut av rommet haha og vi holde åsså hender hele tia ute! 💗😸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Setter et vann på nattbordet mitt hver kveld, kommer med kaffe hver morgen (om jeg sover lengst). Henter meg aldri om jeg trenger/ønsker det, om jeg har tatt et-par glass med venner, eller fra flyplassen. Setter seg aldri på sofaen om det er noe han kan gjøre for meg/oss, kommer han hjem først kan jeg være sikker på at ting blir gjort, ikke utsatt. 

(det er forresten ikke lov å skrive dialekt her inne. Ikke for å pirke, eller at det bryr meg. Men greit å vite før du risikerer moderering/sletting av innlegg :) )

Anonymkode: 71ffd...25a

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjøper energidrikk eller cola til meg (eller andre ting han vet jeg liker god).

Stryker på meg og klemmer meg uoppfordret.

Ser/reagerer på meg som om jeg er verdens hotteste dame.

Sier positive ting om meg og min personlighet. For eksempel er det veldig oppbyggende at han er så tydelig på at han synes jeg er så morsom og skjønn. 

Anonymkode: 9f0fa...761

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Anonymkode: cfa78...fab

Jeg smelter! 😢 

Anonymkode: e020f...4b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Tar de telefonene, mailene og andre små arbeidsoppgaver som jeg gruer meg til å ta. 

Koster av og starter bilen sånn at den er klar når jeg skal på jobb. 

Tar hånden min når vi går ute. 

Legger alltid til rette for at jeg skal kunne ha litt egentid eller gå ut og spise etc med venner hvis jeg har lyst. 

Rydder kjøkkenet hver kveld fordi han vet jeg ikke liker å stå opp til rot. 

Anonymkode: f9c21...7ac

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

(det er forresten ikke lov å skrive dialekt her inne. Ikke for å pirke, eller at det bryr meg. Men greit å vite før du risikerer moderering/sletting av innlegg :) )

Hadde ikke peiling! Ganske rart siden Norge er satt opp av masse masse dialekter og er en stor del av hvordan folk prater/skriver. Føle hvis man kan skrive på svensk burde man få skrive på dialekt også lol 🤔😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Tar de telefonene, mailene og andre små arbeidsoppgaver som jeg gruer meg til å ta. 

Samme her! Sliter med sosial angst og han har avtalt legetimer for meg mange ganger på grunn av det 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kjører meg til jobb hver eneste dag, selv om jeg egentlig ikke trenger å bli kjørt, og han har hjemmekontor. Før brukte han 1 time ekstra hver eneste dag bare på å kjøre meg. Ikke fordi jeg krevde det, men han "liker å tilbringe tiden med meg". Jeg har ikke førerkort, så jeg måtte ta kollektivt. Nå kan jeg gå til jobb, men han kjører meg allikevel. Han elsker å kjøre meg. Fine mannen min. :hjerte:

Han tømmer kattekassene fordi han vet jeg ikke liker lukta. Han gjør det helt automatisk, jeg har aldri spurt ham, han begynte bare å gjøre det etter at jeg kommenterte at jeg kan ikke fordra lukten fra kattekassen (og synes det er styrete).

Han tar gjerne dialogen og praten på telefon jeg hater å ta (jeg hater å snakke i telefon). Han er ikke glad i det han heller, men han gjør det gjerne for meg uten at jeg trenger å spørre.

Mannen min kjøper gjerne det jeg liker ekstra godt på butikken, bare fordi han vet jeg liker det. Her om dagen var det kolibriegg fra Nidar, men det kan også være annen mat, drikke osv.

Hvis jeg er ekstra sliten drar han gjerne og kjøper favoritt takeaway-burgeren min selv om han selv skal ha sushi et helt annet sted.

Han bruker mye tid på å finne fine gaver til meg. Ikke nødvendigvis dyre, men passende gaver. Han kjøper også blomster når det faller ham inn. På mandag kjøpte han kirsebærgrener (med blomster), fordi "de er like vakre som deg". 

Han fikser og styrer for meg, selv om det vil bety en del arbeid for ham, og ikke gagner han. Altså; fikse vasken i gamle leiligheten min, bære tunge kasser fra kjelleren osv.

Sovner jeg på sofaen brer han alltid et pledd over meg. 

Han sier "elsker deg" hver eneste kveld. Han får ikke sove før han har fått kysset meg god natt og sagt det. 

Han er en fantastisk mann. :hjerte:

• Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SPOCA skrev (5 minutter siden):

Han kjører meg til jobb hver eneste dag, selv om jeg egentlig ikke trenger å bli kjørt

Elske det! Mannen min kjørte meg 45-50 min to-tre ganger i uken fordi skolen min var så langt unna, venta til jeg var ferdig også kjørte meg hjem igjen ♡♡♡ Takk for at du delte så mye også, du er veldig heldig 🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mannen min lærte seg å strikke fordi jeg hadde lyst på hjemmestrikket skjerf, men ikke har evner eller ork til å lære å strikke selv. Verdens beste mann❤️

Anonymkode: 37d9c...e04

• Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det som varmer mitt hjerte mest er hvor utrolig glad han blir av at jeg er glad. Selv ved aktiviteter jeg vet at han aldri hadde valgt selv, men heller aktivt unngått, stråler han som en sol av ekte og oppriktig glede over at jeg koser meg. ❤️‍🔥

Han snakker dessuten veldig fint om meg til andre. Er på ingen måte redd for å la det skinne gjennom at jeg er viktig for ham og at han er glad i meg, og også stolt av meg. Det betyr mye. 

Hverdagskjærtegn og hverdagsflørt betyr også mye. Han er flink til slikt. Alt fra små "gaver" som viser at han tenker på meg og hva jeg vil sette pris på til kjærlige berøring og smil i forbifarten til flørting og småerting for å få meg til å le, trives og føle meg vel. 

Det er ikke så vanskelig å kjenne at han virkelig er glad i meg, og det gir en veldig trygghet og tillit. Dette har kommet med alder og modenhet. Hans yngre versjon var mer opptatt av å ikke vise hvor viktig jeg er for ham. For stolt til det liksom. At han bare har kastet dette av seg og istedenfor viser tydelig hvor glad han er i meg og for å ha meg i livet har gjort underverker for vårt forhold. 

Ser at en del menn blir litt satt ut av hvor direkte han er angående slikt, men andre damer blir som jeg reagerer på det; Åååhhh så fint at han er så tydelig på at han er glad i meg. (Skulle ønske min mann...!)

Det som kanskje er ekstra fint er at han ble slik i god tid før sønnen vår hadde dame, og han har sett hvor viktig slikt er. Hvor trygg og glad det gjør meg. Så han har tatt det til seg. At kjærlighet skal man vise, ikke skjule. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Holder alltid hender når vi går tur. Gir meg kaffe på senga enkelte helgemorgener. Passer på at det er vindusspylevæske på bilen min. Hvis mat har stått så lenge i en boks i kjøleskapet at den har mugnet, tar han alltid og kaster (jeg syns det er såååå heslig). Tilbyr skyss&hent hvis jeg skal bort på noe og han er hjemme. Jeg får alltid varme mine kalde føtter på ham når vi legger oss. 

Hvis vi skal kjøpe noe litt dyrt til huset, typ vaskemaskin, kaffemaskin osv, er han  knallgod til å gjøre research og finne gode priser i forhold til våre kravspesifikasjoner. Slikt syns jeg er gørr å bruke tid på, så er glad han gidder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SPOCA skrev (2 timer siden):

Han kjører meg til jobb hver eneste dag, selv om jeg egentlig ikke trenger å bli kjørt, og han har hjemmekontor. Før brukte han 1 time ekstra hver eneste dag bare på å kjøre meg. Ikke fordi jeg krevde det, men han "liker å tilbringe tiden med meg". Jeg har ikke førerkort, så jeg måtte ta kollektivt. Nå kan jeg gå til jobb, men han kjører meg allikevel. Han elsker å kjøre meg. Fine mannen min. :hjerte:

Han tømmer kattekassene fordi han vet jeg ikke liker lukta. Han gjør det helt automatisk, jeg har aldri spurt ham, han begynte bare å gjøre det etter at jeg kommenterte at jeg kan ikke fordra lukten fra kattekassen (og synes det er styrete).

Han tar gjerne dialogen og praten på telefon jeg hater å ta (jeg hater å snakke i telefon). Han er ikke glad i det han heller, men han gjør det gjerne for meg uten at jeg trenger å spørre.

Mannen min kjøper gjerne det jeg liker ekstra godt på butikken, bare fordi han vet jeg liker det. Her om dagen var det kolibriegg fra Nidar, men det kan også være annen mat, drikke osv.

Hvis jeg er ekstra sliten drar han gjerne og kjøper favoritt takeaway-burgeren min selv om han selv skal ha sushi et helt annet sted.

Han bruker mye tid på å finne fine gaver til meg. Ikke nødvendigvis dyre, men passende gaver. Han kjøper også blomster når det faller ham inn. På mandag kjøpte han kirsebærgrener (med blomster), fordi "de er like vakre som deg". 

Han fikser og styrer for meg, selv om det vil bety en del arbeid for ham, og ikke gagner han. Altså; fikse vasken i gamle leiligheten min, bære tunge kasser fra kjelleren osv.

Sovner jeg på sofaen brer han alltid et pledd over meg. 

Han sier "elsker deg" hver eneste kveld. Han får ikke sove før han har fått kysset meg god natt og sagt det. 

Han er en fantastisk mann. :hjerte:

Har han vært sånn hele tiden eller var det noe som utviklet seg?  *krysserfingre*

Anonymkode: b379c...a72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Har han vært sånn hele tiden eller var det noe som utviklet seg?  *krysserfingre*

Anonymkode: b379c...a72

Hele tiden, men sånt kan helt sikkert utvikle seg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...