AnonymBruker Skrevet 26. februar 2025 #1 Skrevet 26. februar 2025 Hei! Jeg har en periode nå (mer enn én syklus, men økende nå) hatt veldig ømme bryster. Leser på nett at noen er ømme fra eggløsning til mensen setter i gang, og godt mulig det var ved sist eggløsning det økte veldig på, men er ikke helt sikker. Venter mensen nå, men den er litt uregelmessig, så kan ikke si helt når. Jeg vet ikke om det er hormonelt eller om det kan henge sammen med annet. Jeg har gått litt opp i vekt. Fra lettere undervektig til bmi på vel 20. Jeg har alltid vært brystfager, men hatt veldig stygge bryst med den lavere vekten. Jeg har ikke brydd meg, men nå er de store og fyldige. De ser jo flotte ut, om jeg ikke skal bry meg om janteloven, men de er så ømme. Vurderer å gå ned litt for å se om det kan hjelpe. Har økt i vekt siden midten av oktober. Er fryktelig smertefullt, og likt i begge bryster. Kan ikke ta igjen dette har vært så ømt før, selv om jeg har hatt litt ømme bryster i forbindelse med eggløsning og mensen. Jeg er i starten av 40-årene. (Jeg bruker nå 65/70 h/g i bh fra Change. 70 er litt stort, men passer om jeg dropper ytterste hakk, mens 65 er litt for stramt synes jeg, men går. Jeg er liten av vekst, så det er litt for en liten kropp.) Takk for innspill! Anonymkode: 0ae4d...850
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå