AnonymBruker Skrevet 26. februar #1 Skrevet 26. februar Hva tenker dere menn når det kommer til dating? Er det bortkastet å bruke hver eneste helg på en person eller er det greit å bruke ukedager / helg bytte på? Er det mer posetivt å sove sammen i ukedager når det er jobb dagen etter, enn helger, hva tenker dere? Anonymkode: b256e...c2f
AnonymBruker Skrevet 26. februar #2 Skrevet 26. februar Hva lurer du på her ? Skal du date flere på en gang ? Bytte på hvem du ligger med i ukedager og helger ? Protip: Ikke ligg med mer enn en av gangen, og ikke ligg med noen tre sekunder etter at du har møtt dem. Anonymkode: 316e5...da6
AnonymBruker Skrevet 26. februar #3 Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva lurer du på her ? Skal du date flere på en gang ? Bytte på hvem du ligger med i ukedager og helger ? Protip: Ikke ligg med mer enn en av gangen, og ikke ligg med noen tre sekunder etter at du har møtt dem. Anonymkode: 316e5...da6 Skal ikke ligge med flere, tenker på han jeg er med. Hvor mye tid bruke man bruke på en person. Snakker om ukedag og helg. han ligget sikkert med flere han og da. Anonymkode: b256e...c2f
AnonymBruker Skrevet 26. februar #4 Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva lurer du på her ? Skal du date flere på en gang ? Bytte på hvem du ligger med i ukedager og helger ? Protip: Ikke ligg med mer enn en av gangen, og ikke ligg med noen tre sekunder etter at du har møtt dem. Anonymkode: 316e5...da6 Liksom er det posetivt når man sover sammen i ukedagene? Anonymkode: b256e...c2f
AnonymBruker Skrevet 26. februar #5 Skrevet 26. februar Kommer vel an på livssituasjon. Har han barn? Anonymkode: 5fb7f...3ab
AnonymBruker Skrevet 26. februar #6 Skrevet 26. februar Det kommer an på alder, behov og livssituasjon. Noen trenger bekreftelse hele tiden, har kapasitet til det og er kompatible på det området. For andre kan det være greit å holde litt avstand, basert på behovet for alene tid. Jeg personlig havner i siste kategorien da ut i fra livssituasjon. Mvh Liksom Anonymkode: ed403...d8b
AnonymBruker Skrevet 26. februar #7 Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det kommer an på alder, behov og livssituasjon. Noen trenger bekreftelse hele tiden, har kapasitet til det og er kompatible på det området. For andre kan det være greit å holde litt avstand, basert på behovet for alene tid. Jeg personlig havner i siste kategorien da ut i fra livssituasjon. Mvh Liksom Anonymkode: ed403...d8b Behov for mye alenetid er et stort rødt flagg. Anonymkode: 316e5...da6
AnonymBruker Skrevet 26. februar #8 Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Behov for mye alenetid er et stort rødt flagg. Anonymkode: 316e5...da6 Alene tid er viktig, også for meg som kvinne. Så lenge begge er enige om det er det grønt flagg😊 Anonymkode: 5fb7f...3ab 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar #9 Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Alene tid er viktig, også for meg som kvinne. Så lenge begge er enige om det er det grønt flagg😊 Anonymkode: 5fb7f...3ab Du tar feil, md mindre dere bare ønsker et godværsforhold/sexvenn. Anonymkode: 316e5...da6
AnonymBruker Skrevet 26. februar #10 Skrevet 26. februar Hvis noen hadde følt det var bortkastet bruke hver helg på en person, så høres det ikke ut som ett forhold med noe fremtid... Jeg og han jeg dater møtes ikke hver helg, men vi synes virkelig ikke tiden sammen er bortkastet. Hvor ofte vi møtes kommer an på hvor mye tid vi har, det kan være fire netter sammen på en uke, så kan vi ha fire timer sammen neste uke... Den dagen jeg føler tiden min med noen er bortkastet, så går jeg.... Anonymkode: 897e3...e58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå