AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Ser at den fra Eldorado(den som er naturell) er nøkkelhullsmerket, har mye fullkorn og rug og mindre sukker enn variantene fra Synnøve og Axa. Er denne det beste valget om man skal velge granola? Anonymkode: 3ad6f...2c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Her er en test, med blant annet granola (og litt annet): https://bramat.no/kosthold/tester/3876-bramat-tester-muesli-og-cruesli?start=1 Denne er fra starten av 2024 da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden For hva det er verdt, styr unna den Axa 4korn. Vet ikke hvorfor den går som granola. Det smaker som havregryn og mel, den er regelrett vond å ha i yoghurt og lignende. Da kunne man like godt bare brukt havregryn. Denne smaker som om man har mistet rent mel opp i maten. Usj Anonymkode: 8fe81...553 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Det er SUPERENKELT å lage selv, og en fjerdedel av prisen. Jeg hater å lage mat og baking og alt, men selv dette er så enkelt at jeg aldri går tilbake til å kjøpe. Pluss sunnere og enda bedre synes jeg. Anonymkode: d16ab...66d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Vi liker godt denne, bilde fra lenke til test lenger opp. Anonymkode: c98bb...841 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi liker godt denne, bilde fra lenke til test lenger opp. Anonymkode: c98bb...841 Denne spiser jeg også mye av. En sunn variant uten tilsatt sukker og som smaker godt. Anonymkode: 33671...9cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er SUPERENKELT å lage selv, og en fjerdedel av prisen. Jeg hater å lage mat og baking og alt, men selv dette er så enkelt at jeg aldri går tilbake til å kjøpe. Pluss sunnere og enda bedre synes jeg. Anonymkode: d16ab...66d Suverent svar på spørsmålet til TS. Jeg også vet at det er enkelt å lage selv. Men jeg kjøper ferdig for det. Anonymkode: 3562a...908 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): For hva det er verdt, styr unna den Axa 4korn. Vet ikke hvorfor den går som granola. Det smaker som havregryn og mel, den er regelrett vond å ha i yoghurt og lignende. Da kunne man like godt bare brukt havregryn. Denne smaker som om man har mistet rent mel opp i maten. Usj Anonymkode: 8fe81...553 4korn er ikke granola. Det er den aller minst prosesserte kornblandingen. Anonymkode: 3ad6f...2c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå